Ventilatie problemen

mzzls1

Senior Member
Inmiddels weken verder, maar het probleem is nog niet opgelost.

mijn auto is ook een schade geval en ik zit nu met mijn rechtsbijstand in een touwgetrek of het gevolgschade is of niet.
de Skoda dealer zegt van wel, de verzekering heeft een schade expert gestuurd en die zegt dat het geen gevolg schade is.

Na heel lang zoeken bleek het een ventilatieklep te zijn. Alles is inmiddels vervangen, van weerstanden, printplaat, enz.

Ik heb ook nog garantie, maar volgens de dealer valt dit niet onder de garantie?
mijn rechtsbijstand doet er niets mee, omdat zij hun werk gedaan hebben. Zij hebben ervoor gezorgt dat de verzekering iemand stuurde.

Wie kan mij helpen? De auto staat serieus al 2 weken achtereenvolgend bij de garage.
 

Kogamyata

Senior Member
@mzzls 1 Hallo. Als de verzekeraar niets meer doet, omdat voor hen de zaak opgelost is, kun je hen wellicht nog wel om advies vragen op 'n vriendelijke manier. Indien ze dat niet willen, dan kun je de zaak voorleggen bij de Bovag en evt. daarna nog bij de geschillencommissie. Geen gehoor! Ombudsman verzekeringen of klachtenbureau. Wel werken volgens deze chronologische volgorde. Wel papieren erbij zoals aankoopnota, garantiebepalingen en gevoerde correspondentie, mailtjes, brieven en telefoontjes op datum en met wie. Houd ons op de hoogte.
Succes,
Joop.
 
Bovenaan Onderaan