Velgen

A.Kosten

Nieuw lid
Hallo, ik weet niet of je geabonneerd bent op de nieuwsbrief van Skoda maar ze hebben nu een voorjaarsaktie dat je 20% korting krijgt op lichtmetalen velgen op vertoon van de nieuwsbrief. Scheelt toch al snel een paar eurootjes. als je hem niet hebt kan ik 'm eventueel desgewenst naar je doormailen.
 

Desperado

Forumguru
Ik koop aftermarket.
Die zijn wel 50% goedkoper denk ik.
edit:het setje wat ik op het oog heb is ook nog eens inclusief banden enzovoort./edit
 

octaviabas

Senior Member
Hallo, ik weet niet of je geabonneerd bent op de nieuwsbrief van Skoda maar ze hebben nu een voorjaarsaktie dat je 20% korting krijgt op lichtmetalen velgen op vertoon van de nieuwsbrief. Scheelt toch al snel een paar eurootjes. als je hem niet hebt kan ik 'm eventueel desgewenst naar je doormailen.


ik zou hem wel graag willen :)


("Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.".. dit is tervoorkoming van ?)
 

octaviabas

Senior Member
Hallo, ik weet niet of je geabonneerd bent op de nieuwsbrief van Skoda maar ze hebben nu een voorjaarsaktie dat je 20% korting krijgt op lichtmetalen velgen op vertoon van de nieuwsbrief. Scheelt toch al snel een paar eurootjes. als je hem niet hebt kan ik 'm eventueel desgewenst naar je doormailen.


Origineel Skoda heeft wel wat.
(al koop je imi VW/Audi voor iets van €500 (nieuw met Amerk banden)

*waar is het delete knopje ?
 

van_der_P

Senior Member
Origineel Skoda heeft wel wat.
(al koop je imi VW/Audi voor iets van €500 (nieuw met Amerk banden)

*waar is het delete knopje ?

Klopt helemaal. Mijn keuze velg, Line 636 euro min 20% is 508 euro zonder banden, montage, balanseren, en de ventiel. Is nog een stevige prijs.

Knopje delete zit rechts van het midden.:D::D::D:
 

Desperado

Forumguru
Ontopic:als ik het voor mekaar krijg de huidige set te vekopen en de nieuwe set eronder heb kom ik naar de meeting.
Offtopic @vanderP; is dat per velg of voor een set?
 

van_der_P

Senior Member
Het zou me niks verbazen als het per velg is, maar het zal toch wel per set zijn.

Een tien met een griffel, en een kusje van de juffrouw. :545:

Ik begrijp de reactie, want de extra's zijn bij Skoda zijn flink duur. Dat is echt niet budget, volgens mij zit er wel 100% op.
Als je die velgen, Line onder een nieuwe Fabia wil in Ambiente uitvoering, dan kosten die 800 euro extra (kompleet velg + band). De fabia wordt geleverd met stalen wielen + banden. Als je de waarde hiervan bij die 800 euro telt waar kom je dan uit ? 1000 euro ? Dan zou dat 250 euro per wiel zijn. Hoezo duur ?
 

Desperado

Forumguru
Valt wel mee, er zijn er genoeg die meer als het dubbele kosten.
De set waar mijn oog op gevallen is kost €650.- all in.Goede prijs en ook nog mooie velgen.
 

Desperado

Forumguru
Voor 15"
Wat voor rubber erop ligt heb ik nog niet eens op gelet.Zal wel geen Michelin oid zijn, maar dat hoeft voor mij ook niet.De Federals die ik nu heb zijn ook niet duur en bevallen toch erg goed.
 

octaviabas

Senior Member
voor 15" vind ik het aan de prijs.
banden zijn iets van 55€

maarja, als ze je smaak zijn , dan is het gewoon klaar..

*heb ook weleens wat gekocht dat iedereen zei.. das zonder , voor dat en dat rijd je een....
en toch zit ik lekker in mijn octy :grin:
 

van_der_P

Senior Member
Valt wel mee, er zijn er genoeg die meer als het dubbele kosten.
De set waar mijn oog op gevallen is kost €650.- all in.Goede prijs en ook nog mooie velgen.

Dat is zo.
Maar voor een budgetmerk wat Skoda toch is of zijn wil, vind ik het een stevige prijs. Ondanks die 20% korting.
Op het internet zijn ook verschillende bedrijven die all-prijzen vermelden, die heel aantrekkelijk zijn.
 

higgy

Forumguru
Bij SCU in de Meern hebben ze een viertal sets (voor de wijsneuzen, ja dus 16 wielen ;) ) 17"-Pegasus-velgen liggen, NIEUW, met NIEUWE A-merk banden (Michelin en Bridgestone) voor € 600,- per set.
Volgens mij nog all-in ook.
Liggen in de showroom.
 

octaviabas

Senior Member
Bij SCU in de Meern hebben ze een viertal sets (voor de wijsneuzen, ja dus 16 wielen ;) ) 17"-Pegasus-velgen liggen, NIEUW, met NIEUWE A-merk banden (Michelin en Bridgestone) voor € 600,- per set.
Volgens mij nog all-in ook.
Liggen in de showroom.


helaas voor mij alleen leverbaar in 5x112
 

Desperado

Forumguru
Ik heb inmiddels mijn 15" eronder zitten met Viking banden in de maat 195-50.
En ik heb er geen spijt van.
Felicia is er veel mooier van geworden :worshippy: :super:
Fotos volgen binnenkort!!!
 

Desperado

Forumguru
Ik hoop aankomend weekend na het beplakken van de ramen en poetsen de haven van Delfzijl op te kunnen zoeken voor wat mooie plaatjes.
 
Bovenaan Onderaan