Velgen Skoda Superb II

Der Einser

Forumguru
@Corné de Kluijver : al dit bovenstaande,.... dit is dus wederom wat ik bedoel...
Lijkt wel weer op een Wesley verhaal (met nadruk op lijkt):banghead:

@eddiea : hey pik leuk dat jij er weer bent!

@fiestaman : hoeveel ben je van plan te verlagen? 3cm?
Doe lekker wat je wil qua banden en vergeet wat de ervaringsdeskundigen hier zeggen! :sterretjes:
 

CDK

Forumguru
Heb je dat plaatje nog van die Audi's 20" 8.5J ET45? Kan het niet meer vinden en heb je ze 2e hands aangeschaft of nieuw? Ik zoek ook nog iets dergelijks, want Bentley wielen tegen een schappelijke prijs zal ik toch wel nooit vinden.....
 

fiestaman

Forumguru
@Der Einser : wie of wat is wesley? Dat is nu al een paar keer naar boven gekomen uit jou uitspraken!

Een vriend van me werkt bij continental, die kan een set banden bestellen voor een mooie prijs
Weliswaar een 235/30/20 SC3. GEEN 225/30/20 want deze bestaan niet bij hun.

Waarom dan rond de 1000€ betalen bij de bandenboer?
Er wordt hier toch ook gezegd oa door @Corné de Kluijver dat een 235/30/20 perfect lukt en beter is qua comfort?
Andere zeggen een 225/30/20 gaat ook perfect!

Moest ik niet luisteren naar jullie zou ik zeggen een 235/35/20 en daar op blijven doordrammen, wat niet echt het geval is denk ik!

Normaliter een schroefset van ST en dit is meer als 3cm, een 5-6 denk ik.

@Corné de Kluijver , tegen wie heb je het van dat plaatje? Er staat een foto van in mijn topic.
 

CDK

Forumguru
@fiestaman, tegen jou, kon de foto niet vinden in tapatalk, vandaar ;) die SC3 zou ik niet aan beginnen hoor :( maar is jouw keuze natuurlijk.
225/30/20 past het best en daarmee loop je het minste kans op aanlopen!
 

Noord26

Forumguru
Geen idee hoe je bij €1000,- komt voor een A-merk band in 235/30R20?

Kumho K31: €505,- per 4 stuks excl montage. Reken op €60,- euro voor montage bij een lokaal adresje. En ik vind ze fijner (zitten onder een Kia waar ik wel eens in vertoef) als de Conti SC3 (die onder een Mercedes E liggen..).

Goodyear Eagle Asymmetric F1: €700,- per 4 stuks

Michelin Pilot Super Sport: €800,- per 4 stuks, en die is veel beter als een Conti SC3! http://www.bandenspotter.nl/michelin/pilot-super-sport/235-35-r20-92y-8252/

In 225/30R20 scheelt het enkele tientjes (goedkoper).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
275€ per band voor die continental bij de bandenboer. Doe dit x4 en je komt over de 1000€

Daar ging ik dus van uit. En mede ik dan door die vriend ongeveer voor de helft gesteld was, was de keuze rap gemaakt, dat snapt toch iedereen.
Mijn 1ste gedacht was steeds 225/30/20 hoor.

Thx noord26, ga ik eens bekijken!

Gevonden corné?
 

CDK

Forumguru
@Noord26, als het nog banden uit voorraad zijn van de betreffende bandenboer kan het best hoor, want ze zijn online ruim boven de €250,- stuk geweest.
 

Antera

Donateur
Ik kan de conti sportcontact 3 235/30r20 leveren voor € 186 per stuk en eventueel ook andere merken zoals Pirelli Pzero GT € 199 , Michelin Super Sport €205

225/30r20 Vredestein € 172.50

montage adres heb ik ook ervoor. Prijzen zijn gratis verzending naar elk willekeurig adres in nl

Voor meer info kan je altijd even contact met me opnemen
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

eddiea

Forumguru
Heb je dat plaatje nog van die Audi's 20" 8.5J ET45? Kan het niet meer vinden en heb je ze 2e hands aangeschaft of nieuw? Ik zoek ook nog iets dergelijks, want Bentley wielen tegen een schappelijke prijs zal ik toch wel nooit vinden.....

Wat voor Bentleys zoek je? Ik weet twee sets.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
Ik kan de conti sportcontact 3 235/30r20 leveren voor € 186 per stuk en eventueel ook andere merken zoals Pirelli Pzero GT € 199 , Michelin Super Sport €205

225/30r20 Vredestein € 172.50

montage adres heb ik ook ervoor. Prijzen zijn gratis verzending naar elk willekeurig adres in nl

Voor meer info kan je altijd even contact met me opnemen

Ik woon in hartje België, Brussel dus... Geen adres in NL dus, no free shipping dus :cry::jaja:
 
Bovenaan Onderaan