Velgen poetsen

Sjoda Octaaf

Actief lid
Ik maak gebruik van deze Ez borstel naar tevredenheid om bij de binnenkant komen, met daarbij hand whoolmitt buitenkant. Verder maakt het makkelijker schoon als je velgen in een wax of een coating zet.

Drukkert

Senior Member
Als jullie goed zien zit er een foamen handvat aan, dat kan dus niet tegen de velg "tikken".
De borstel die ik had schraapte met het gevlochten ijzerdraad waar de haren tussen zaten langs de velgspaken, vandaar dat ik niet echt gek ben van dit soort borstels.

JeSko

Forumguru
@Drukkert

Ja velgenborstels met gevlochten ijzerdraad zijn geen velgenborstels maar wc-borstels ;) gewoon een goede borstel kopen en het is opgelost hoor, ik heb met mijn meguiars velgenborstel nog nooit krassen gemaakt en er zit al zeker geen ijzerdraad in ;)

Drukkert

Senior Member
Dank voor je info. Ik zal bij gelegenheid eens kijken naar een goede borstel.
Ik geloof dat die van mij destijds bij Action of Lidl is gekocht.

EdK

Forumguru
Wat denk je dat me plee heeft gekost ??
Komt geen ijzerdraad in hoor, net als bij de velgen is dat een NO GO !!

EdK

Forumguru
Nee een hollandse plee !!
Maar wel een delfts blauw hangtoilet en tsja die bennen een vermogen...
Zet hem ook wekelijks in de pantserwax, dit zodat de gegeten pinda restjes geen krassen achter laten...
Ja jonge dat kun je je veroorloven als je een beetje belegd in aandelen etc... dan weet je soms niet wat je moet kopen.
En tsja dat was op bepaald moment dus een delfts blauw hangtoilet dus.... :koffie:
:poop:

Bovenaan Onderaan