Velgen in de folder

rofo1983

Nieuw lid
Beste skodarijders,

Ik ben opzoek naar de naam van de velgen in de bijlage. Ze komen wel op plaatjes voor in de folder. Maar niet in het accesoire boekje. Ik vind ze prachtig en zou ze graag willen op mijn pas bestelde octavia.

Groeten Rogier

Bijlagen

• 20140630_225552.jpg
    20140630_225552.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 259

H@RM

Senior Member
Of je speelt even met de car cofigurator en je ziet dat LdN door gaat voor de koelkast

Frank C

Forumguru
Zijn Alaris velgen idd. Erg mooi maar ook 18 inch en daardoor wellicht wat minder comfortabel dan bv Teron (17inch). Maar ieders keus natuurlijk.

wwter

Lid
hier ook alaris. De octavia is niet de stilste auto, maar ik heb niet het idee dat de velgen nou het verschil maken. Ik heb ook gereden met 16 inch en dat klonk hetzelfde. Ook het comfort over drempels e.d. leek niet echt slechter te zijn geworden.

Over de looks in de folder en website: vergeet niet dat de auto in de folder zwaar verlaagd is. Zo laag zelfs dat je in nederland waarschijnlijk niet gewoon zou kunnen rijden.

rofo1983

Nieuw lid
Super bedankt allemaal. Het waren idd de alaris velgen. Blijkbaar alleen bij de dealer te koop. Dus even checken of dat dit een beetje betaalbaar is.

LdN

Forumguru
volgens je avatar te zien heb je er toch al eentje? :laugh:

(en ja ik weeet dat het geen koelkast is! ;) ;) )

Nee, is inderdaad geen koelkast, ik werk dan wel bij een bedrijf met een bekende 3 letter naam als merk maar met huishoudelijke apparaten hebben we niets te maken, dat deel is eigendom van een ander bedrijf.
Beide bedrijven hebben niets met elkaar te maken, alleen de naam is (bijna) gelijk.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan