Superb 3 Velgen ambition bl

Level42

Forumguru
Volgens mij is het gewoon een "downgrade" actie want nu zit de Stratos op de Style uitvoering volgens de website !

Laatst bewerkt:

eeuwige_student

Actief lid
Wat een zuur verhaal. Dit is niet wat je gekocht/besteld heb. Nu de wintersloffen eronder gaan hebben ze mooi 3+ maanden om dit voor je op te lossen. Met of alsnog de Stratos of een andere velg naar keuze. Niet een die Pon bepaald.
Voor nu adem in adem uit en alsnog Maandag keihard van je S3 genieten!

Of ik er maandag van ga genieten weet ik nog niet. Misschien ben ik wel onredelijk, maar geen uitlevering voordat het is geregeld.

Level42

Forumguru
PB gestuurd. Heel blij met jouw post hier anders had ik een erg onaangename verrassing gehad eind maart....hoop dat het jou ook lukt.
In ieder geval is het dus inderdaad zo dat de Ambition (voortaan) op Zeus wordt geleverd en de Style op Stratos....

inspector

Nieuw lid
Ook ik heb een Superb Ambition buisiness line besteld (half oktober, levering week 11}. En ging er vanuit dat deze zoals toen in de brochure stond, met Stratos velgen zou worden geleverd. De Zeus velgen vindt ik ook veel minder mooi. Het liefst had ik 18 inch Pegaseus gekozen maar deze pasten helaas niet binnen het leasebudget. Daarom heel bewust voor Stratos gekozen
Maandag ook maar eens bij mijn leasemaatschappij informeren wat er mogelijk is.
@Level42 zou je mij ook een pb van jouw bericht willen sturen?

s-line

Forumguru
Het is Precies wat @EdK zegt, lees de kleine letters op de overeen komst. De meeste veranderingen of wijzigingen kunnen ze gewoon doorvoeren hoor!
Ik las laats dat ze bij Peugeot zomaar ineens bij de lease uitvoeringen/modellen alle chrome raamomlijsting hebben laten vervallen en de dakrails ofzo. Kunnen ze gewoon doen!

eeuwige_student

Actief lid
Er zit in mijn beleving toch een verschil tussen het soort wijzigingen. Als een kleur niet meer leverbaar is, krijg je toch ook niet ongevraagd een andere kleur? Als je extra geld uitgeeft voor een BL pakket omdat je o.a. dat type velgen leuk vindt, zal er toch minimaal ook overlegd dienen te worden. Daarnaast is het niet meer dat deze velgen niet meer leverbaar zijn.

inspector

Nieuw lid
@s-line Dat van de Peugeot 308 heb ik ook gelezen. Dit betrof de modellen met 14% bijtelling die anders niet meer in 2015 kunnen worden geleverd maar pas volgend jaar en dan met 21% bijtelling.
En dat met de chromen raamomlijsting overkwam mij 5 jaar geleden ook. Bij aflevering van mijn Superb Comfort Businessline in augustus 2010 bleek de chromen raamomlijsting te zijn vervallen (op het nieuwe modeljaar 2011). Dat was toen ook een teleurstelling.

Level42

Forumguru
DE KLEINE LETTERTJES........:

Bekijk bijlage 44156

Dat is de folder. Het verkoopcontract is bindend niet zo'n folder. Maar in het verkoopcontract zal best ook het e.e.a. Aan uitzonderingen staan. Volgende keer ga ik dit soort dingen op de een of andere manier vast laten leggen...

Het blijft idioot. Stel dat je een bankstel met leren bekleding bestelt en je krijgt hem met stof geleverd, dat accepteert toch ook niemand. Maarja, het autowereldje blijft apart. Want hoe kan het dat er nog importeurs bestaan als er 1 Europese markt is......

Skoda user1970

Actief lid
Ook ik ben er vanuit gegaan dat de Stratos velgen bij de Ambition Businessline hoorden.
Zeus velgen vind ik minder mooi.
Heb alvast naar de dealer gereageerd of er toch Stratos velgen mogelijk is.
Ze zouden dit voor mij uitzoeken.
Wanneer ik een reaktie heb zal ik dit laten weten.

eeuwige_student

Actief lid
De dealer gaat voor mij nog een setje Stratosvelgen regelen. Deze komen van een auto die al in bestelling stond. Dus als ze binnen zijn worden mijn velgen omgeruild. Dat is dan toch het geluk van de winterbanden op eigen velgen:-).

Verder de eerst 130 km naar huis erop zitten. De auto rijft lekker! Ik neem aan dat de zijwind gevoeligheid iets te maken heeft met het weer :-).

Level42

Forumguru
Bij mij heeft de dealer dus hetzelfde beloofd....

Oh en .....je moet metdit weer eens met een Cactus gaan "rijden"......dat is pas avontuur !

eeuwige_student

Actief lid
Zo vrij om onderstaande te citeren uit een ander draadje. Dit zou wel een sgevolgen kunnen hebben voor mijn oplossing :(.

Dealer gesproken vandaag, die melde dat er nu auto's worden geleverd zonder de juiste velgen die bij bepaalde uitrusting behoren zoals Style zonder stratos.
Dit is alleen om nog verdere vertragingen in de productie te voorkomen en zij werden ook verrast van deze "workarround"
Wellicht dat daar later oplossingen voor komen maar dat was nog niet bekend bij hun.

Bovenaan Onderaan