Superb 3 Velgen ambition bl

eeuwige_student

Actief lid
Hoi, ik kreeg net foto's van mijn combi binnen die ik maandag zou ophalen. Ik zag echter dat er geen 17" stratosvelgen onder zitten zoals in de folder maar Zeus velgen. Als ik op de configurator kijk, zijn de stratosvelgen niet meer op de Ambition bl te verkrijgen. Is iemand hiermee bekend? Ik ga ook de dealer aan het werk zetten....

Laatst bewerkt:

eeuwige_student

Actief lid
Volgens de dealer een eenzijdige verandering van de importeur omdat er leveringsproblemen zouden zijn met de stratosvelgen. Aangezien de zomerbanden met velg toch gelijk in de opslag gaan, is afgesproken om het maandag bij de levering verder te bespreken.

eeuwige_student

Actief lid
Juist ja, dit is niet wat ik had bedacht.

image.jpg

Stian

Actief lid
De dealer wist dit twee maanden geleden al. Hij had je moeten bellen met de vraag of je zeus of 18 inch. Statos op Ambition is met geen mogelijkheid te regelen. Trust me, ik heb het geprobeerd. Echter, de Zeus worden steeds mooier. Ze lijken groter dan de stratos. Ik heb ze nu drie weken.

eeuwige_student

Actief lid
@Stian, aangezien ze hem op het werk bij een VW dealer wilde bestellen wist deze het niet. Ik kwam er dus ook net achter toen ik de foto's kreeg. Ik vind de Stratos een stuk mooier dan de Zeus. Dus voorlopig ben ik het er nog niet mee eens.

Trouwens wel slecht dat de folder nog steeds dan niet is aangepast.

Laatst bewerkt:

eeuwige_student

Actief lid
De dealer wil gaan kijken wat mogelijk is. Aangezien deze velgen nu in de opslag staan, zijn ze nog nieuw en kunnen ze mogelijk nog geruild worden. Ik ben nu echter in dubio wat te doen. De levering zou maandag plaatsvinden. Ik ben echter nu zo chagerijnig, dat ik daar weinig zin in heb (wie weet helpt een dagje slapen). Daarnaast lijkt het mij beter om het voor de levering geregeld te hebben. Aan de andere kant kan ik niet wachten totdat ik de auto heb.

Volgens mij kan de dealer er weinig aan doen, maar feitelijk is dat natuurlijk niet mijn probleem.

Degids

Lid
De importeur zal wel gedacht hebben dat hij je een plezier deed om 40 euro duurdere velgen te schenken.. ;)

eeuwige_student

Actief lid
Ik heb begrepen dat ze dit hebben gedaan om er zeker van te zijn dat ze de auto dit jaar konden leveren. Dus als dat de achtergrond is, is het wel begrijpelijk.

JXX

Senior Member
Persoonlijk vind ik de Stratos veel mooier, jammer dus...:cry:
Als troost denk ik wel dat de Zeus gemakkelijker te poetsen zijn.

Edwin83

Senior Member
Wat een zuur verhaal. Dit is niet wat je gekocht/besteld heb. Nu de wintersloffen eronder gaan hebben ze mooi 3+ maanden om dit voor je op te lossen. Met of alsnog de Stratos of een andere velg naar keuze. Niet een die Pon bepaald.
Voor nu adem in adem uit en alsnog Maandag keihard van je S3 genieten!

Altos

Banned
Mee eens, originele keus vind ik ook vele male mooier, gewoon doorgaan tot je hebt wat je moet hebben zou ik zeggen.

Stian

Actief lid
Ik was eerst ook not amused. Het feit dat ze niet genoeg strasossen kunnen produceren hoeft niet mijn probleem te zijn.
Helaas geen budget voor 18". Met flexibiliteit van Pon in mijn achterhoofd heb ik me er overheen gezet, ben er aan gewend geraakt en vind ze nu eigenlijk wel mooi. Alleen gaat mijn style wannabee actie met het bestellen van led achterlichten niet meer op :)

Level42

Forumguru
Neeeeeeeej, hebben andere BL bestellers dit ook ? Ik vind die Stratos juist zo mooi en die Zeus echt geen postzegel.
Doen me denken aan m'n Octavia van zo'n 7 jaar terug !!

Ik ga dit navragen....en zeker niet accepteren...ik heb besteld wat ik heb besteld, daar mag toch niet zomaar zonder overleg in gewijzigd worden ?

Bovenaan Onderaan