Veiligheid en kosten

van inkel

Forumguru
Waarom hebben die dikke bakken geen karkit. Omdat, als het vriendinnetje belt dit niet wordt gezien door moeders de vrouw.:cool:
Edit: ik heb dit vernomen uit betrouwbare bron (of moet ik zeggen onbetrouwbare bron).:grin:

EdK

Forumguru
Waarom hebben die dikke bakken geen karkit. Omdat, als het vriendinnetje belt dit niet wordt gezien door moeders de vrouw.:cool:
Edit: ik heb dit vernomen uit betrouwbare bron (of moet ik zeggen onbetrouwbare bron).:grin:

Ben je door de mand gevallen ??
Het is toch simpel je geeft buitenvrouw 1 en 2 een pseudo !!
Op forums hebben we het ook dus waarom niet voor ons buitenvrouwtje ??

van inkel

Forumguru
Ben je door de mand gevallen ??
Het is toch simpel je geeft buitenvrouw 1 en 2 een pseudo !!
Op forums hebben we het ook dus waarom niet voor ons buitenvrouwtje ??

Ik rijdt toch geen dikke bak, maar ik zal de tip ff door geven aan de bron.
Zal wel 1 t/m 5 of zes worden.

TL@

Forumguru
Ik stoor mij niet aan handenvrij bellen, op voorwaarde dat ze een normaal rijgedrag vertonen. Wanneer er van vak verandert wordt zonder pinken, slecht gekeken, zig-zaggen,... dan stoor ik mij daar wel aan. Maar ja, sommige rijden al zo zonder gsm aan hun oor :mad:

Zelf durf ik ook wel eens bellen met de gsm aan het oor (niet meer in mijn bestelde O2, heb BT-kit meebesteld), vervelende daaraan is, vind ik: wanneer het verkeer meer aandacht opeist, ik 5 minuten na het telefoontje niet meer weet wat ik heb gezegd en gehoord aan de telefoon, met als resultaat dat ik dus toch nog moet terug bellen.

Kleine noot: 150 met 1 hand in een deftige auto is niet onveilig hoor. Dat MF-stuur is niet om beide handen aan het stuur te houden maar voor de show :grin:

Bovenaan Onderaan