nietje72
Forumguru
Hallo allemaal,
Gisteren is bij het omhoog zetten van de ruitenwisser achter om de sneeuw te verwijderen, de veer eruit gesprongen. Ik heb deze terug kunnen plaatsen maar de wisser drukt niet meer op de ruit maar blijft er iets boven hangen. Bijgaand de afbeeldingen hoe de veer gemonteerd is en de stand van de ruitenwisser.
Graag jullie advies of ik de veer juist heb gemonteerd en of er misschien nog een onderdeel mist. Ik heb dat overigens nergens teruggevonden.
Groeten,
Reyn.
Gisteren is bij het omhoog zetten van de ruitenwisser achter om de sneeuw te verwijderen, de veer eruit gesprongen. Ik heb deze terug kunnen plaatsen maar de wisser drukt niet meer op de ruit maar blijft er iets boven hangen. Bijgaand de afbeeldingen hoe de veer gemonteerd is en de stand van de ruitenwisser.
Graag jullie advies of ik de veer juist heb gemonteerd en of er misschien nog een onderdeel mist. Ik heb dat overigens nergens teruggevonden.
Groeten,
Reyn.

Ik verwacht niet dat-ie heel strak zal vastzitten gezien de leeftijd van m'n O2 maar we gaan het meemaken! Hou jullie hier uiteraard op de hoogte.
Met een tang en schroevendraaier heb ik 'm losgehaald en opnieuw bevestigd. Toen de wisser opnieuw gemonteerd en Klein Gunnewiek gemeld dat het pakketje weer retour kwam. Dat was geen probleem. Nu drukt het wisserblad alleen in het midden niet meer volledig op de ruit dus ik vermoed dat-ie ook versleten is. Hij zit er al 2,5 jaar op dus da's niet zo verwonderlijk. Ik zal die dus binnenkort vervangen.