VCDS Codes

Goedemiddag,

Graag dit Topic gebruiken alleen voor VCDS codes.

Zouden jullie hier de VCDS codes kunnen opgeven van Skoda Superb 3, die jullie hebben.

Start/stop Disable:

· Go to Module 19 (Can Gateway)
· Adaption
· Go to Kanaal: Start_stop_voltage_limit
· change to 12.1V ( standaard is

GasResponse:
Controller 01- Engine
07 - Coding
Byte 0, Bit 0-2,
Change from Škoda (01) to AUDI (02)

Ik ben op zoek naar de volgende instellingen:
- activeren Lane Asist


Graag dit Topic gebruiken alleen voor VCDS codes.

Groetjes,
SkodaSuperb
 

Superbst

Senior Member
@Gert-Jan Dankjewel!

Als er MEER van die VCDS codes zijn, zijn ze welkom. Ik zie bijvoorbeeld niks over:
- De sfeerverlichting?
- Elektrische handklep sluiten met Afstandbediening en met middenconsole knop

Iemand enig idee?
Hey, ten eerste: ik vrees dat je hier al enkele mensen tegen de borst aan het stoten bent door meerdere nieuwe topics te spammen en ogenschijnlijk niet de moeite te doen om zelf even 2 minuten te Googlen? Ik kan me vergissen, maar gewoon een tip ;)

Ten tweede: een ander nuttig topic is deze op het Britse forum: https://www.briskoda.net/forums/topic/380829-superb-mkiii-vcds-adaptations-tried-and-tested/
Beperkter qua scope, maar de belangrijkste staan er wel tussen en zijn vermoedelijk ook wat makkelijker verstaanbaar ipv die Duitstalige OneNote?

Ten derde, om te antwoorden op je vraag, ik denk dat deze er gewoon tussen staan hoor:
- Sfeerverlichting aanpassen van de kleuren = "Farben der Ambientebeleuchtung anpassen"
- Kofferklep sluiten met afstandsbediening/middenconsole (kan trouwens NIET met VCDS, enkel met Vag Can Pro) = "Heckklappe schließen mit Taster in der Mittelkonsole und Fernbedienung (nur mit VCP!)"
 
@Superbst Bedankt voor je antwoorden, maar in de VCDS topic van Superb 3 ben ik 71 paginas lang gaan lezen er staat van alles in, maar over de VCDS codes wordt er bijna niet gepraat. Dus vandaar dit topic opnieuw geopend en alleen over VCDS codes.

Nogmaals bedankt maar ik kijk wel verder dan dat me neus lang is ;)
 
Bovenaan Onderaan