Vanmorgen opgehaald

Bij Autolook in Baarn: O2 Elegance Attractive Business 1.9TDI DSG hatchbak in antraciet met Onyx stoffen bekleding, wat iedereen - incl mijzelf:1819: - tot nu toe een erg sjieke combi vindt.
Opties: trekhaak, bluetooth, ruitenwisser achter, ESP met hillhold control.

Eerste ervaringen: mijn voorloper was een O2 1.9 TDI stationwagon, en hij rijdt net zo soepel. De DSG schakelt natuurlijk heerlijk, de bluetooth werkt perfect, en ik heb zelfs de hill hold control al uit kunnen proberen: werkt perfect; ik rol geen mm acheruit op een helling als ik wegrij, en ik gebruik geen rem of handrem:yeah:. Navigatie werkt goed, muziek klinkt goed. eerste MP3's staan al op harde schijf. Navigatie was al door dealer op harde schijf gezet. Achter 1 ding ben ik nog niet gekomen: Als ik de radio uit wil doen, maar wel wil blijven navigeren, hoe moet dat? Ik zet hem nu maar op een MP3 spelen en druk op pauze, maar dat moet anders kunnen. In de manual (nog) niet gevonden.

Wagen netjes afgeleverd, met 2 lifehammers en mooi bosje bloemen. Hulde!

Fabia

† In Memoriam
Jammer van het weer voor het komende paas weekend, anders had je lekker kunnen gaan rijden en genieten van je Octavia.

Gieliovd

Forumguru
Veel plezier en veilige afstanden ermee gewenst.

Leuk toch dat je weer voor een Octavia kiest!

Netjes van die navigatie software. Betekent dit dat je geen DVD hebt gekocht? Scheelt toch al snel weer 250 euro...

Roel

Lid
Veel plezierige km toegewenst.
Hill Hold lijkt me echt een ideale optie met een caravan achter de auto.
Ik stond vorig jaar stil voor "mautstelle" (betaalhok) op de Brennerpas op een vals plat en na 5 minuten kleine stukjes optrekken (dus ESP uit en toeren maken om achteruitrijden te voorkomen) begon te koppeling aardig te ruiken.

Helpt Hill Hold dit tegen te gaan?

Veel plezier en veilige afstanden ermee gewenst.

Leuk toch dat je weer voor een Octavia kiest!

Sorry Gieliovd, maar Coen had het over een voorloper en dat is wat anders dan de vorige auto. Is wel netjes geregeld, want het is niet altijd zo dat de voorloper min of meer gelijkwaardig aan de bestelde auto is.

@Coen: veel plezier ermee, ook al regent of sneeuwt het tijdens de Paasdagen!

van inkel

Forumguru
Veel plezierige km toegewenst.
Hill Hold lijkt me echt een ideale optie met een caravan achter de auto.
Ik stond vorig jaar stil voor "mautstelle" (betaalhok) op de Brennerpas op een vals plat en na 5 minuten kleine stukjes optrekken (dus ESP uit en toeren maken om achteruitrijden te voorkomen) begon te koppeling aardig te ruiken.

Helpt Hill Hold dit tegen te gaan?

Yep, maar alleen i.c.m DSG, hillhold is een soort electronische handrem.

Gieliovd schreef
Betekent dit dat je geen DVD hebt gekocht? Scheelt toch al snel weer 250 euro...
De DVD is meegeleased, het was 'slechts' service van de dealer.
En Roel had al antwoord, dus dat is ook opgelost.

Maar weet niemand nu hoe ik de radio uit kan krijgen terwijl ik toch door wil navigeren?:confused:

Steve

Senior Member
Het volume van de radio kan je gewoon uit zetten.
Dan zal het volume voor het navigeren gewoon blijven staan en hoor je die alleen als je dat wilt.

Bovenaan Onderaan