Vandaag RS gekocht!!

Hoi allen,

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een Zwarte RS uit 2002. Hiervoor heb ik jaren Toyota MR2 gereden en ben dus qua rijeigenschappen wel wat gewend. Op zoek naar een degelijkere auto was ik er vrij snel uit, de proefritten maakten nog meer goed!

Ik hoop hier kennis, tips ed vandaan te halen.

Nu lees ik net dat er een speciaal forumtopic is waar ik me kan voorstellen dus zal ik hier maar direct wat vragen stellen.

Mijn RS heeft een aantal extra opties zoals stoelverwarming, achterruitwisser etc.. Nu heeft het skoda soundsystem ook 8 speakers is dat standaard?

Groetjes, Dennis
 

Dutch4x4

Senior Member
Welkom!

Naar wat voor kennis en tips ben je op zoek? Vraag maar.

Een MR2 niet betrouwbaar? Hmm... En ga je de middenmotor plus achterwielaandrijving niet missen? Met een RS kun je niet dwars, hoor. /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Oei, da's niet best! Ja, RWD kan erg link zijn bij dat weer en twee RWD's (MR2 tegen een BMW...) al helemaal. /forum/images/graemlins/wink.gif

Wel zonde, je MR2 zag er gaaf uit.

Hoe dan ook, wat wil je weten over je RS? Waar je 'm het best kunt chippen? /forum/images/graemlins/wink.gif
 
/forum/images/graemlins/smile.gif Dat is voor later inderdaad. Eerst even genieten van het geld dat ik heb uitgegeven. Volgende week woensdag kan ik hem ophalen.

Nee hoor ik bedoelde meer dat jullie erg veel weten van de wereld die Skoda heet en ikku dus niet.

Ik merk nu al dat vele vragen beantwoord worden in de topics.

Zodra ik wat scherpe foto's heb zal ik deze plaatsen. In mijn zoektocht heb ik nog geen mooiere of fraaiere of misschien goed onderhouden RS gezien. Nou ja uit dit gewauwel hoef je maar één ding te lezen en dat is dat ik erg blij ben met de aanschaf!!

greetz, Dennis
 
Vandaag heb ik de RS opgehaald uit Tilburg. De eerste paar uur in de Skoda achter de rug en ik ben eerg tevreden. Vergeleken met wat ik ben gewend is het een luxe comfortabele maar zeer vlotte auto, gewoon lekker dus.

Nu ben ik echt een Skoda-er. /forum/images/graemlins/smile.gif

Greetz, Dennis
 

Exciter

Administrator
Nou, eindelijk! Weer een Skodavriend...

Gefeliciteerd. /forum/images/graemlins/laugh.gif
 
Dank je dank je dank je etc!! Nu Exciter een nieuwe kunnen we een meeting organiseren /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Exciter

Administrator
Nog 9 weken ... /forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/frown.gif
 
Hoi allen,

Ook ik blijk per ongeluk een alarm te hebben.. /forum/images/graemlins/smile.gif Door een misplaatste voetbal van het buurjongetje begint de RS te loeien. Nou weet de buurt dat ook weer!

greetz, Dennis
 
wow 435 leden.. hmm.. te lang weggeweest!! Heb nog erg veel plezier van mijn RS!! wel nieuwe bandjes erop en binnen de garantie een veer laten vervangen.

Die nieuwe RS.. aii errug mooi.. ik troost mezelf met het unieke lage aantal dat is verkocht in Nederland van de eerste RS ,aar dat is natuurlijk vooral omdat ik de nieuwste wel wil...

greetz!! Dennis
 
Bovenaan Onderaan