Vandaag! (met foto's)

Captain Hook

Forumguru
Ja, ja, dat is 'ie dan, de Yeti in Mato Brown Metallic:
y0a.jpg


(dit is foto nr1 van een serie, alles vanmiddag gemaakt bij Pon in Leusden)
 

Captain Hook

Forumguru
Juist die ronde lampen (en nog meer details) maken tenminste dat deze auto een eigenzinnig gezicht heeft! Juist iets nieuws, iets anders! Niet dat meegaan met de flow, maar durven iets aparts te brengen... :super:
 

Captain Hook

Forumguru
Vooral de demonstratie waarbij de Yeti over die schuine helling rijdt en je het gevoel krijgt, we kiepen zometeen om, was indrukwekkend:
y11a.jpg

Je hangt echt helemaal tegen de zijkant van de auto aan en de bestuurder zit gelukkig vast in z'n gordel, anders krijg je die ook in je schoot.

En op het moment dat je stilstaat en de Yeti slechts met drie wielen kontakt heeft met iets en één wiel in de lucht zweeft, kun je rustig het portier open en dicht doen, zonder dat de carosserie een krimp geeft. Vind ik een goede demonstratie van de stijfheid van de carosserie! :super: Geen enkele tordering te bekennen!
 

LenK

Forumguru
Vooral de demonstratie waarbij de Yeti over die schuine helling rijdt en je het gevoel krijgt, we kiepen zometeen om, was indrukwekkend
Zit er een waarschuwingssysteem in voor deze capriolen. Kan me niet voorstellen dat het kantelpunt ver weg was. Een keer blazen en hij ligt om lijkt me.
 

Captain Hook

Forumguru
Wat vinden jullie trouwens van de 'zoomable' panorama foto's?
Al gezien dat onderaan het scherm een navigatiebalk staat waarmee je kunt inzoomen en vervolgens je kijkvenster heen en weer kunt schuiven over de hele foto?
 

sador

Donateur
Zit er een waarschuwingssysteem in voor deze capriolen. Kan me niet voorstellen dat het kantelpunt ver weg was. Een keer blazen en hij ligt om lijkt me.

Volgens de bereiders van deze Yeti's kan hij tot 45 graden zonder om te kiepen.
 
Bovenaan Onderaan