Vandaag komt ie !!

Gieliovd

Forumguru
Wow! Dat is een mooie dag voor jou :D

Veel plezier met je eerste ritje en we horen wel of hij bevalt ;)
 

nemo

Senior Member
Have fun vandaag :D geniet ervan! En misschien tot spots, op de A4 en A12, of rij je daar niet?
 

dmfow

Lid
Ja, soms, voornamelijk A13, A16, A15. Maar de andere A-tjes komen ook nog wel eens aan de beurt...afhankelijk van mijn planning :-)
We zouden eigenlijk Skodaforum raamsticker moeten hebben om de " collega's" te kunnen spotten !
 

Gieliovd

Forumguru
Het is een zeer recente ontwikkeling, de eerste spots zijn pas net binnen komen rollen volgens mij.

Ik vind hem leuk!
 

dmfow

Lid
mmmm...is zeker leuk, eens ff zoeken waar ik er een kan bestellen.
Thanks voor de tip !
 

WanderZ

Actief lid
We zouden eigenlijk Skodaforum raamsticker moeten hebben om de " collega's" te kunnen spotten !

LOL!! Goed idee.. kon je niet weten natuurlijk, of je had het hele forum moeten lezen.. Maar die stickers zijn er dus inderdaad. Veel plezier met je O2 en misschien tot spots! (met of zonder sticker)
 

ZeroNRG

Senior Member
nu de meest belangrijke vraag natuurlijk, bevalt de auto?

(ik maak zelf Delft onveilig met mn auto, werk in Dordrecht dus mijn gebruikelijke route is ook A13-A20-A15vv)
 

dmfow

Lid
Daar ga ik wel vanuit, mijn vorige was ook en Skoda Octavia met DSG, alleen de 2.0 TDI uitvoering. Wat ik al wel gemerkt heb is dat de nieuwe een stukkie beter zijn vermogen kwijt kan op het wegdek en dat ie een stuk stiller is. Ik had met mijn TDI nog wel eens als ik enthousiast mijn gas indrukte dat het onderstel begon te bokken (ESP greep in). Daar heb ik met deze geen last van, terwijl dit de 1.8 TSI is, dus sneller dan de TDI.
 

___JC___

Forumguru
Op zich logisch want de TDI heeft meer koppel en dus meer kracht die op het wegdekgezet moet worden. Ik ga ook een overstap maken van 2.0TDI (welliswaar gechipt) naar 1.8TSI en heb voor de zekerheid toch maar 4x4 genomen.
:grin:
 
Bovenaan Onderaan