Vandaag eindelijk besteld!

Zo, vandaag eindelijk de bestelling ingeleverd /forum/images/graemlins/grin.gif (voor specs: zie signature). De auto zou medio november bij de dealer moeten zijn. Ik ben benieuwd...!
 

Potje

Actief lid
Goede keus!

Vanaf nu naar alle Octavia's zwaaien met Mica Black en 17" schoeisel..... kans is groot dat het een forumgenoot is.

/forum/images/graemlins/grin.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@Lex,

ben jij voor de BT set van Skoda gegaan, zo ja heb jij dan misschien een antwoord voor de vraag bij een andere onderwerpSkodaForum: Maxidot en bluetooth carkit

[/ QUOTE ]

Gefeliciteerd met je bestelling, ik ben ook inderdaad benieuwd naar je bevindingen. Ik zelf ga mijn O2 ergens in November bestellen.. dat zou dus net op tijd zijn /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Zeker een leuke bak.... die nieuwe zwarte lak (black magic pearl) is erg mooi... is ook een parellak, net als de Storm Blue die er bij mij op zit....
 
Ik heb de dealer gevraagd naar de meerwaarde en specifieke functionaliteit van de Bluetooth carkit, zoals: hoe moet ik de telefoon opnemen als die bijv. in mijn koffer in de kofferbak ligt terwijl ik gebeld wordt? Ik krijg nl. een driespaaks-sportstuur, zonder bedieningsknoppen. En ook: zie ik op het maxidot-display de gegevens over mijn telefoongesprek (beller, gespreksduur, etc.)?

Welnu, de dealer weet het niet echt zeker allemaal. Hij heeft gebeld met PON en nu blijkt dat de telefoon (Nokia 6230i) IN de BT-carkit moet zitten. Wat is dan de meerwaarde van (draadloos) Bluetooth?! Maar omdat de carkits met en zonder BT even duur zijn (350,=) en mijn telefoon het ondersteunt, heb ik maar voor BT gekozen. Ik zie straks wel wat de extra functies zijn, toch?

Maar vreemd is het wel dat een leverancier iets verkoopt, terwijl hij niet kan vertellen *waarom* je het zou moeten kopen... /forum/images/graemlins/confused.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Tja, dat kom je steeds vaker tegen. Zeker als het gaat om nieuwe technieken. Kennelijk wordt er weinig naar gevraagd anders zou men wel op de vraag inspelen.
 

GtW

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Maar vreemd is het wel dat een leverancier iets verkoopt, terwijl hij niet kan vertellen *waarom* je het zou moeten kopen... /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

Ik heb dezelfde ervaring. Teleurstellend dat zelfs PON niets meer weet. Ze wilden mij niet vertellen welke modellen telefoons gescikt zouden zijn: "dat moet je maar aan je dealer vragen"
 

Wiseguy

Actief lid
Gewoon een goede BT carkit van het eigen merk bestellen of van Parrot.... die werken ook heel erg goed.

Ik heb zelf de HCB-300 van SonyEricsson, maar de HCB-700 met een extern schermpje en voicedialing komt er ook aan binnenkort.... errug mooi!

Ik zou zelf de "gok" niet nemen dat mijn GSM niet compatible is met het af-fabriek BT systeem van Skoda.
 
Het is geen gok; ik heb dat uiteraard nagevraagd en mijn dealer garandeert dat de Nokia 6230i compatible is. Zo niet, dan heeft hij een probleem en mag hij het oplossen vanwege foutieve informatieverstrekking. Simpel.
 

VEEJAY

Forumguru
Pon verkoopt nog steeds vrolijk after market Xenon setjes, dus of ze het beste met de klant voor hebben blijkt er niet uit. Maar goed zij moeten ook brood op de plank, maar een stukje service (meedenken met de klant) zou wel leuk zijn.
 
@Veejay: de dealer is de contactpersoon richting de (betalende!) klant, dus als de dealer mij verkeerd voorlicht dan houd ik hem daaraan en mag hij het oplossen. Als hij de juiste informatie verstrekt, is er niets aan de hand. /forum/images/graemlins/yeah.gif
 
Weer een mijlpaaltje: vandaag heeft de leasemaatschappij de bestelling doorgegeven aan mijn dealer in Tilburg, die mij keurig belde om me op de hoogte te houden. Productie in week 40, aflevering (mag) uiterlijk in week 45 en volgens de dealer gaan we dat gemakkelijk halen. /forum/images/graemlins/473.gif
 

Droopy

Actief lid
Lex gefeliciteerd met de bestelling, ben erg benieuwd naar het BT verhaal, maar zal waarschijnlijk te laat voor mij binnen komen, hou ons op de hoogte. Veel 'plezier' met het wachten
 
Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van de (on)mogelijkheden van de Bluetooth carkit af-fabriek! /forum/images/graemlins/623.gif
 
Bovenaan Onderaan