Van VAG naar.....

leon-cupra

Forumguru
Dikke proficiat met de m340i … en wat is mijn prijs ??? 3 kussen van je ex??? Of ga je mij dat niet aandoen ?? :deuk:

En nu is mij de “gradatie in hybride” ook duidelijk .. de recente M340i is een mild hybride.

Mijn broertje heeft een M340i met de mild hybride … bom van een wagen. Hij is daar ook enorm tevreden van. Denk niet dat hij terug zou gaan naar VAG.

IMG_5628.jpeg

Tees

Donateur
Is de naam M3 dan alleen voorbehouden voor een M3 Comp? Volgens mij schuift BMW zelf de M340 ook gewoon onder de M3-modellen...

SuperBeeb

Forumguru
Ik zie die M alleen als opsmuk om m te onderscheiden van de vorige generatie 340i x-drive M-Sport.
Ze hadden m ook 345i kunnen noemen.

Nog even over de hints:
Een rijmpje op z'n tijd: van VAG naar BMW
En overlijden: ik heb vorige week de garagebox uit de erfenis van m'n vader verkocht. En mijn deel van de opbrengst heb ik in dit 'roerend goed' geïnvesteerd.
Scheelt volgend jaar weer Vermogensstraftaks ;)

leon-cupra

Forumguru
Ik zie die M alleen als opsmuk om m te onderscheiden van de vorige generatie 340i x-drive M-Sport.
Ze hadden m ook 345i kunnen noemen.
De M is gewoon de M van marketing in de 340i (niet denigrerend bedoeld hoor). Is zoals een S4, C43 … eigenlijk nog het “standaard” model maar wel serieus plezanter gemaakt. De echte M is nog totaal ander spul. Mijn broer heeft tijdje geleden een stukje in mijn M gereden, beaamde dat dit een totaal andere wagen is (next level sh*t)

leon-cupra

Forumguru
“Hardcore” wanneer je het wilt maar is eigenlijk wel een hele goede daily (wat ook zijn grote nadeel is). Maar eerlijk gezegd, een m340i is eigenlijk een betere koop dan een M3.

hemi24

Donateur
Mooie wagen, proficiat!

Leuke uitvoering met panoramadak, 360 camera en Harman Kardon!

Blijft toch jammer dat de Duitse Grote 3 van het padje zijn gegaan v.w.b. die typeaanduidingen…

SuperBeeb

Forumguru
Die Harman Kardon is nog wel een dingetje: er komt erg weinig geluid uit. Schijnt iets met versterker te zijn, als ik de berichten lees.
Had ik tijdens de proefrit niet echt getest, vond t motorgeluid iets belangrijker.
We zullen zien.

Okki

Forumguru
Jammer...alweer een 13 in een dozijn auto. En dan ook nog eens een BMW :shutup:

Gelukkig mag ik ik dit merk niet kopen van mevrouw Okki. Zou ook geen keuze van mij zijn. Maar fijn als iemand zelf gelukkig met zijn keuze is.

marco_b

Forumguru
Jammer...alweer een 13 in een dozijn auto. En dan ook nog eens een BMW :shutup:

Gelukkig mag ik ik dit merk niet kopen van mevrouw Okki. Zou ook geen keuze van mij zijn. Maar fijn als iemand zelf gelukkig met zijn keuze is.
Ik denk dat ik wel betere 13 in een dozijn auto’s kan aanwijzen dan deze BMW.

Bovenaan Onderaan