Van O2 naar S2

KJvO

Forumguru
Na bijna 7 jaar met veel plezier in de O2 te hebben gereden toch maar ingeruild voor een S2. Helaas was het een regenachtige dag en de S2 gelijk naar de lakverzegeling gebracht. Dus meer foto's volgen nog.
Ik zat met de O2 tegen de 2e distributieriem vervanging aan en rij op dit moment veel km's, reden om na een goed bod van onze dealer deze te vervangen door een Skoda Superb 2.0 TDI 125kw Combi DSG.
2014-05-27_10.28.08.jpg
2014-05-27_15.17.16-Edit.jpg

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met de nieuwe auto! Was trouwens een mooie kleur op je O2. :D
Nog zaken die je wilt doen aan je S2?
Waarom niet voor de O3 gekozen?

KJvO

Forumguru
Ik ga nog naar JD en op zoek naar een mooi in te bouwen dashcam. Voorlopig is dat het, eerst alles instellen en ervaren ;) Geen O3, ik had graag de RS gekocht (alhoewel de levertijd....), maar mijn echtgenote is zeer kritisch over een zitpositie, is die was duidelijk minder dan in de O2. Ik rij veel duitse snelweg kilometers en dan heeft de S2 duidelijk meer in huis v.w.b. stabiliteit en geluid is mijn ervaring.

ertromp

Forumguru
Super mooie foto's in de galerij :thumbsup: En een super mooie S2 die je aangeschaft hebt. Dat is een volwaardige vervanger. En nu maar weer km's maken :D

• Leuk
Waarderingen: KJvO

Bakkertje

Forumguru
Mooie foto's inderdaad!

Ik zelf dezelfde stap gemaakt, vanaf een O2 in dezelfde kleur, vrij uniek dat rode, die kom je niet vaak tegen!

• Leuk
Waarderingen: KJvO
Bovenaan Onderaan