Van Nissan naar Skoda

Wodkadrinker

Actief lid
Beste allen,

Ik ben Cor en kom uit het mooie Rijswijk in Zuid Holland, ben 53 jaar oud en gelukkig getrouwd nou ja mijn vrouw is gelukkig en ik ben getrouwd.
Zo als mijn forumnaam doet vermoeden heb ik iets met Wodka en inderdaad mijn vrouw komt oorspronkelijk uit Rusland waar Wodka bijna standaard op het menu staat en zie hier mijn forumnaam was geboren.
Ik ben reeds 20 jaar werkzaam als servicetechnicus bij een multinational in de gezondheidszorg in Nederland.
Tot voor 4.5 jaar geleden altijd in diverse leaseauto's gereden masr om bedrijfsbelang nu al 4.5 jaar in een bus .
Er moest toendertijd een andere auto komen en dat was een Nissan Juke welke enorm beviel echter op weg naar kantoor in Tiel stond bij de Waal in Tiel een hele mooie Skoda Rapid Spaceback buiten de showroom.
Na werktijd even binnen wezen kijken en om een lang verhaal kort te maken heeft de Nissan Juke een nieuwe thuis gekregen en staat er nu in Rijswijk een Rapid Spaceback in de kleur dandy white met 90 pk 1.2 schakelbak voor de deur.
Van Nissan naar een Skoda valt helemaal niet tegen zelfs beetje gevoel dat ik al die tijd iets miste.
Ik hoop hier veel te leren en te genieten van alle wijsheden.

Groet Cor
 

LdN

Forumguru
Welkom Wodkadrinker,
Ik zag op het qashqai forum al dat je de Juke voor een Rapid verruild had.
Ik heb de stap van een Qashqai naar een octavia al bijna 4 jaar geleden gemaakt
en heb nog steeds geen spijt.
En het is hier bijna net zo gezellig maar veel informatiever.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom @Wodkadrinker, bedankt voor je uitgebreide voorstelling :thumbsup: altijd leuk als iemand dat op deze manier doet :jaja:
Gefeliciteerd met je Rapid Spaceback, ik wens je veel plezierige en voordelige kilometers toe. Wij hebben ook een 1.2 TSI in een Fabia, die vonden we boven de 90km/h wat te tam en hebben hem daarom laten chiptunen naar iets meer als 140pk, een compleet andere auto is het daardoor geworden. Mocht jij dezelfde ervaring hebben of krijgen dan is daar iets aan te doen ;)

Greetz Corné
 

philippe bakker

Forumguru
Ik ben ook een jaar geleden van Nissan (qasqai) naar Skoda gegaan. Ik vond de qasqai een hele goede auto en had er op 6 jaar 200.000 km mee gereden zonder iets van panne.
 

0ri0n88

Forumguru
Nice place de eilanden :thumbsup: heb geprobeerd hem met mijn zoon te spotten vanuit school, maar nog niet gelukt :nono: hem kemnende gaat die hem wel spotten aangezien die alle Škoda's in de wijk ziet ;)
Veel plezier van je Rapid en welkom op het forum!
 
Bovenaan Onderaan