Van korte duur......

Okki

Forumguru
Helaas, ik heb een miskoop gedaan. Na 2 dagen rijden blijkt dat ik geen goede zitpositie kan vinden in de Yeti. Pijn in mijn been, kramp...hoe ik ook ga zitten. Stoel naar achteren, naar voren, omhoog, omlaag....ik wordt er gek van!
Vandaag de knoop doorgehakt en na 2 weken de Yeti weer van de hand gedaan. Weer een Touran gekocht, voelde als vanouds...zit er veel beter in.

Voor wie nog interesse heeft, ik heb nog een paar originele dakdragers voor de Yeti liggen met 8 nieuwe boutjes en eventueel nog een zonnebril vakje. Zal het ook in de rubriek te koop melden.

Jammer, Skodaforum is véél leuker dan het VW forum, daar zitten alleen GTI petjes.

Dank voor alle adviezen en reacties.

ertromp

Forumguru
Zo dat is echt jammer!
Niet een andere stoel overwogen of dat een bekleder er wellicht iets aan kan doen?

CDK

Forumguru
Dat is echt triest zeg! Maar wat @ertromp al aangaf kan soms ook wonderen doen hoor, gewoon ander schuim er op en eventueel opnieuw bekleden.....

micky

Forumguru
2 dagen? tja, dat heb ik ook na elke winter als ik weer op de fiets stap, na 2 dagen een zere kont, met andere woorden, 2 dagen is gewoon te kort om te kunnen zeggen dat je stoel niet goed zit, sorry, maar dat is mijn mening.... overigens, veel plezier met je touran!!

Okki

Forumguru
Tsja, heb het vroeger ook wel eens gehad met een andere auto. Bij proefrit geen last, naderhand wel.
Van alles geprobeerd, kussentjes, ander gaspedaal.....niet geholpen.

Blijft dan ook spoken in mijn hoofd :sterretjes: en dat wil ik niet......dus helaas.

Ik ben 2.01 mtr met erg lange benen, dus zitten is altijd lastig.
Je kan de stoel wel in de achterste stand zetten, maar dan zit je met gestrekte armen en dat
rijdt ook weer niet lekker.
Kan in ieder geval zeggen dat ik een Yeti gehad heb...:maakmegek:

Bovenaan Onderaan