Arthur79
Lid
Beste mensen,
Ik ben vandaag voor het eerst een Skoda dealer binnengelopen.
Onlangs een Octavia II gekocht, helaas ontbreekt het onderhoudsboekje. Mijn vorige 3 auto's waren ex-lease met uitdraai, vond ik wel belangrijk maar het zegt ook niet alles. Deze gekocht bij een Peugeot dealer met nieuwe APK, beurt en 6 maanden Bovag garantie dus ik vond het prima zo.
Desalniettemin wil ik nu wel kunnen stempelen dus een nieuw boekje besteld bij Van Beynum in Gouda. Dit was een VW/Audi dealer, Audi is verhuisd naar een nieuw pand en sinds mei hebben ze een "aparte" Skoda showroom. Je moet daar terecht voor Skoda onderdelen, uiteindelijk kom je gewoon bij de VW buren terecht.
Omdat de "onderdelenman/servicemanager" (ben zijn precieze functie even kwijt) er niet was werd ik in eerste instantie erg netjes geholpen door een verkoper, en daarna erg goed te woord door de andere (die mij meer als een verkoper overkwam). Helaas mocht hij geen uitdraai meegeven maar wij hebben samen gekeken naar de onderhoudshistorie van de auto (blijkbaar alle beurten op tijd, verrassend genoeg vorig jaar een andere motor erin) en daarna nog even gekeken naar de optielijst gekeken (de sticker in de kofferbak ik wat beschadigd).
Ik had een hele ander houding verwacht omdat ik ervoor gekozen om mijn auto elders aan te schaffen, nog geen klant ben en het "maar een 5 jaar oude tweedehandsje" betreft. Toch hebben ze uitgebreid te tijd voor me genomen, ik heb nog e.e.a. gevraagd over de vaste onderhoudsprijzen het ziet er nu naar uit dat ik voor de volgende beurt gewoon daar aanklop (mijn vaste Bosch Car Service garage is stiekem de afgelopen tijd duurder geworden, hoewel ik daar wel goede ervaringen heb).
Ofwel een hele goede eerste indruk.
Groeten,
Arthur
Ik ben vandaag voor het eerst een Skoda dealer binnengelopen.
Onlangs een Octavia II gekocht, helaas ontbreekt het onderhoudsboekje. Mijn vorige 3 auto's waren ex-lease met uitdraai, vond ik wel belangrijk maar het zegt ook niet alles. Deze gekocht bij een Peugeot dealer met nieuwe APK, beurt en 6 maanden Bovag garantie dus ik vond het prima zo.
Desalniettemin wil ik nu wel kunnen stempelen dus een nieuw boekje besteld bij Van Beynum in Gouda. Dit was een VW/Audi dealer, Audi is verhuisd naar een nieuw pand en sinds mei hebben ze een "aparte" Skoda showroom. Je moet daar terecht voor Skoda onderdelen, uiteindelijk kom je gewoon bij de VW buren terecht.
Omdat de "onderdelenman/servicemanager" (ben zijn precieze functie even kwijt) er niet was werd ik in eerste instantie erg netjes geholpen door een verkoper, en daarna erg goed te woord door de andere (die mij meer als een verkoper overkwam). Helaas mocht hij geen uitdraai meegeven maar wij hebben samen gekeken naar de onderhoudshistorie van de auto (blijkbaar alle beurten op tijd, verrassend genoeg vorig jaar een andere motor erin) en daarna nog even gekeken naar de optielijst gekeken (de sticker in de kofferbak ik wat beschadigd).
Ik had een hele ander houding verwacht omdat ik ervoor gekozen om mijn auto elders aan te schaffen, nog geen klant ben en het "maar een 5 jaar oude tweedehandsje" betreft. Toch hebben ze uitgebreid te tijd voor me genomen, ik heb nog e.e.a. gevraagd over de vaste onderhoudsprijzen het ziet er nu naar uit dat ik voor de volgende beurt gewoon daar aanklop (mijn vaste Bosch Car Service garage is stiekem de afgelopen tijd duurder geworden, hoewel ik daar wel goede ervaringen heb).
Ofwel een hele goede eerste indruk.
Groeten,
Arthur