Vagcom mogelijkheden voor de Karoq

Gewoonmich70

Nieuw lid
Hoop eind maart begin april mijn Karoq te krijgen. Nu was ik nieuwsgierig wat er allemaal mogelijk is qua instellingen Vagcom met de Karoq.
  1. Is het bijvoorbeeld mogelijk om lane assist te activeren als je wel verkeersbord erkenning hebt en ook ACC?
  2. Als je achteruitrijcamera hebt en sensoren kan de auto dan automatisch parkeren geactiveerd worden?
  3. Kan de wagen dan ook autonoom file rijden wanneer lane assist is ingeschakeld? Dit is nu wel mogelijk als ik het travel pakket pro pakket genomen had. Daar zit lane assist, ACC en blindspot in. Blindspot heb ik niet!
  4. Is groot licht assistent te activeren?
Hoor graag van jullie wat mogelijk is.

Groet,
Michel
 

Antera

Donateur
Hoop eind maart begin april mijn Karoq te krijgen. Nu was ik nieuwsgierig wat er allemaal mogelijk is qua instellingen Vagcom met de Karoq.
  1. Is het bijvoorbeeld mogelijk om lane assist te activeren als je wel verkeersbord erkenning hebt en ook ACC?
  2. Als je achteruitrijcamera hebt en sensoren kan de auto dan automatisch parkeren geactiveerd worden?
  3. Kan de wagen dan ook autonoom file rijden wanneer lane assist is ingeschakeld? Dit is nu wel mogelijk als ik het travel pakket pro pakket genomen had. Daar zit lane assist, ACC en blindspot in. Blindspot heb ik niet!
  4. Is groot licht assistent te activeren?
Hoor graag van jullie wat mogelijk is.

Groet,
Michel

1. zou wel moeten kunnen idd aangezien dezelfde camera's gebruikt worden zoals op de S3 en de O3
2. Nope
3. Nope mits je het pakket besteld waar het in zit
4. Yep mits camera aan board :-)
 

Gewoonmich70

Nieuw lid
Leuk die extra opties.

@Antera, zag dat je uit Breda komt. Als je een keer wilt experimenteren met een Karoq dan laat maar weten. Kom zelf uit Waspik.

Moet alleen nog even wachten tot hij geleverd wordt.
 

Antera

Donateur
Hallo,

Experimenteren doe ik hier bij de dealer :-) meestal. Maar je bent altijd welkom om langs te komen voor aanpassingen
 

JOT

Actief lid
Is de voetverlichting eigenlijk aanpasbaar in kleur ? Ik heb deze nu uit staan omdat ik het witte lichte totaal niet vind passen bij de kleur van ledstrips in de deur .
 

JOT

Actief lid
Yep een kodiaq , maar ik dacht dat het misschien zoals bij Audi ook geregeld kon worden dat de voetverlichting ook dezelfde kleur heeft als de ledstrips in de deur
 

Antera

Donateur
De verlichting van de voeten kan nooit aangepast worden aan de rest helaas. Ik heb het nog nooit gezien of bedoel je de lichtringen van de speakers en het middenconsole?
 

JOT

Actief lid
De voetverlichting kan in de Q5 ook mee van kleur verandert worden samen met de al de andere ledstrips in de wagen.
 
Bovenaan Onderaan