VagCom metingen

A

andreg

Plaats hier je vagcom meting en zet het in een grafiek.

Bijlagen

• 50743-Skoda-3e-05-03-2007-DV-reverse.JPG
    50743-Skoda-3e-05-03-2007-DV-reverse.JPG
    79,5 KB · Weergaven: 34
A

andreg

2e run

Bijlagen

• 50744-Skoda-3e-05-03-2007-DV-reverse 2e run.JPG
    50744-Skoda-3e-05-03-2007-DV-reverse 2e run.JPG
    80,6 KB · Weergaven: 25
A

andreg

Ligt het nou aan mij of zijn de plaatjes op het forum slecht te lezen. Vreemd want op het Seat forum zijn ze wel goed.

A

andreg

Moet ik ze kleiner maken en dan er op zetten? Welke maat mag je plaatsen?

___JC___

Forumguru
Inderdaad, maar ik zag laatst toch een uitdraai die beduidend hoger uitkwam. Maar dat was dan ook een 2.0TFSI die door JD aangepakt was.

A

andreg

Jij hebt toch wel VagCom Dutch?
Gooi er eens een logje in. Je hebt nu weer andere software dus een logje waard

Dutch4x4

Senior Member
Och, het gaat mij meer om het gevoel dan om de pk's achter de komma...

En verder kan ik natuurlijk heel goed algemene adviezen geven over chippen zonder zelf in de software te duiken. :)

A

andreg

Zo bedoel ik het

Het is meer om de logs te vergelijken van chippers onderling. De ene heeft bijv. een hoger koppel en weer minder PK`S. Het is leuk als je dan hierdoor je keuze kan maken. Ik vind koppel belangrijker dan PK`S en zo heeft ieder zijn eigen mening en gevoel hier over.
Met wat van die data is dat wat inzichtelijker dan de verhalen en maar met de grote meute meelopen.

Dutch4x4

Senior Member
Ja, daar zit wel wat in, maar dan vooral bij standaardchips.

Bij chippen op maat heb je als bestuurder ook zelf wat in de melk te brokkelen voor wat betreft koppel of vermogen. Dus of je daar nog de individuele 'stijl' van de tuner in herkent?

A

andreg

Als je dat erbij vermeld dan is dat duidelijk te herkennen. Maar om eerlijk te zijn leeft dat hier niet zo. Misschien moet dit draadje maar op slot.

Bovenaan Onderaan