VAG United indoormeeting 11-12 juli 2015 Kortrijk EXPO

peterrapid

Forumguru
Moet zeggen @Cordoba die VW bestelwagentjes had ik nog nooit in het echt gezien alsook die grote VW bus in het groen. Vond echt de luchtgekoelde VW's prachtig, begin er echt een liefde voor te kweken :jaja:
 

Cordoba

Forumguru
Fridolin heb ik ook nog nooit in werkelijkheid gezien, en grote VW bus, lijkt mij een speciaal aangepaste versie voor het leger of iets dergelijks. Ik kom uit een VW-nest, dus ben er mee op gegroeid.
 

peterrapid

Forumguru
Graag gedaan, wat me opvalt is ... veel te weinig Skoda ... op die meetings, alhoewel de O3 en S2 prachtige tuningobjecten zijn.
 

peterrapid

Forumguru
Ook dat ja, ik kan me nog geen showwagen permitteren :cry: en ook ik ga graag langs op een meeting om alles te zien, maar daar alleen een ganse dag staan tussen de helft petjes ... weet ik zo nog niet
 

peterrapid

Forumguru
Blijkbaar liepen er daar een hoop miss exclusives rond ... niks van opgemerkt :sterretjes: Nu moet ik zeggen ben er rond 12u30 toegekomen en ik liep daar bijna alleen rond en vertrokken rond 15u. Als ik al die mooie wagens zie dan gaat het een heel speciale vrouw moeten zijn om mijn hoofd te doen draaien :deuk:
 

leslee

Forumguru
Thanx voor de foto.
Goed georganiseerde show hoor.
En ook ik heb me ogen uit gekeken bij al het mooie watergekoelde.
Maar wat betreft het tuning gedeelte zie ik ook liever wat meer creativiteit
 
Bovenaan Onderaan