Vag commander

He,hallo. Even een vraagje. Werkt er hier iemand met Vag commander ? Ik heb nu het programma,maar snap er niet zoveel van.

Falcon

Donateur
Nomad! :) .. Maar je kunt ook op meeting komen en daar krijg je gelijk een demo hierover te zien!

Ik zie staan een demonstratie van Vag-Com. Dat is iets anders dan Vag-Commander. Ikzelf had Vag-com,die is makkelijker. Nu heb ik een nieuwe kabel met Can-bus ondersteuning,maar daar werkt alleen Vag-Commander op. Vandaar de vraag of iemand ermee werkt. Is best ingewikkeld,maar bedankt voor de tip in ieder geval.Vr.Gr.Henk

Henk,

Ik heb zelf een orginele vag com kabel met can ondersteuning en ik woon in de z.o. Beemster. Als je je auto een keer wil laten uitlezen stuur dan maar even een PB.

Alex,

Bedankt voor het aanbod,Alex. Heel aardig van je,maar ik ga straks een kabel + VAG-COM ophalen in Apeldoorn. Wil het programma toch hebben. Ik begrijp dat jij een beetje ervaring heb met VAG-COM ? Vr.Gr.Henk.

nomad

Senior Member
Dit is ook hele andere software dan VCDS. Hiermee kun je ook de immobilizer overbruggen (goh...), sleutels aanmaken (handig...), kilomterstanden aanpassen (hmm....), maar kost dan ook inde duurste uitvoering 6450 euro.

Ik neem aan dat je deze versie dan ook niet hebt ? http://www.vag-info.com/

Niet de nieuwste, maar versie 5.1. Maar inderdaad kun je er de dingen mee die je opnoemt. Niet dat ik het ga gebruiken,hoor. :-)

Bovenaan Onderaan