Als je onder de zoekfunctie "zip" intikt, heb je de hele website als download.
http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html
Dank je wel,Ronnie. Ik kon de website al,maar dat je de website op kon slaan als ZIP wist ik niet. Toppie
P.S. Waterstof,ik weet niet of deze functie bij jou auto kan,maar er zit ook een leuk iets wat je met VAG-COM kan aanzetten. Leaving home en coming home. Dat is,als je de afstandsbediening indrukt dat de buitenverlichting aan gaat. Weet je meteen je auto te vinden. En met afsluiten dat het licht nog even blijft nabranden. Ikzelf heb alleen leaving home geactiveerd. Deze zit op parameter 9 in VAG-COM.
Met VDS (Vag Diagnose System) bedoel ik idd een andere software, er is namelijk ook VCDS (Vag Com Diagnose System)
In de link wat je vermeld is dat idd VagCom 409.1 (USB) , maar de productcode is niet V850 maar V680 en kost geen € 12,95 maar wel € 7,95.
Op de afgebeelde foto zie je dus ook dat desbetreffende kabel een 9 pins, serieële compoort heeft. (RS-232)
VCDS is ook van ross-tech en de opvolger van VDS maar is vooral gebruikt bij CAN bussen en nieuwere systemen(heeft deze fabia1 niet..)
Klingt positief..... VDS PRO draaid onder DOS, geen probleem met snelheid dus.... Laptop niet meer nodig? (accu's mogen ook rustig defect zijn!)volgens mij heeft mijn ouwe laptop een serieele poort... maar dat moet ik thuis even nakijken voor je. Die laptop is wel dodelijk langzaam... maar goed genoeg om even een instelling aan te passen denk ik.