Vag Com 10.6 op windows 7 sp1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijgt iemand VCDS 10.6 geinstalleerd op windows 7 64bit met SP1 erop?

Ik krijg onderstaande foutmelding :

FOUTMELDINGVCDS106.jpg
 

Ericw

Forumguru
Ik heb het draaien op m'n 64bits windows 7.
Kreeg er apart een driver bij zodat het ging werken onder windows 7 :-)
 

Skoder

Lid
+1 voor Ericw!

D'r staat zelfs een mapje VAGDriver voor windows7 x64 driver. Misschien dat installeren ?

Ik heb zelf een oudere versie maar ben wel benieuwd wat voor firmware er op je kabel staat zodat jouw 10.6 versie werkt ! Misschien kan ik de mijne updaten. :)
 

Ericw

Forumguru
Gaat het hier om een clone versie?
Ik neem aan van wel, want bij de originele zal vast wel een driver zitten :smirk:


Eric.
 

nomad

Senior Member
@ericw denk je dat rosstech blij wordt van het feit dat zij hard werken om het allemaal in orde te maken en dat vervolgens hun drivers opduiken in chinese clone versies ?
Dit is geen software delen, maar het schenden van intellectueel eigendom.

just my 2 cents.
 

Ericw

Forumguru
Voor de duidelijkheid, ik ben het helemaal met je eens.
Feit blijft alleen dat er (erg) veel clone versies rondzwerven waar mensen vragen over hebben en het ene forum wil hier niets over geschreven hebben en het andere wel, vandaar mijn vraag.
 

Skoder

Lid
@Eric:

In mijn geval gaat het om een clone versie inderdaad, zo heel vaak zou ik die kabel niet gebruiken, wijzigingen kan ik ook maar beperkt doen.
Maar hij doet het en dat is al okay genoeg.

Kan aan de mapstructuur zien, die gepost is, dat de kabel van de TS ook een cloon is.
 
yep kloon en die x64 driver zat er bij mij ook bij.
Werkt nu ook bij mij, virusscanner haalde dus steeds vscd weg!
 

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Aangezien we niet het gebruik van illegale (kloon) versies van producten willen promoten en sterker gezegd daaar helemaal niks mee te maken willen hebben (zie ook de forumregels) sluiten we toch dit topic maar.[/MODERATORBREAK]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan