Vaarwel oude vriend

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Bij het uitmesten van de garage nog wat oude foto's op USB gevonden van mijn geliefde Peugeot, was toch een fijn karretje met mooi design en een lekkere 1600 HDI. Opvallend weetje, ik heb aan deze auto in 2 jaar geen enkele modificatie gedaan, was er zo wel tevreden van, koop je een Skoda met veel meer opties en gadgets op, wil je dat ding aanpassen dat het geen naam heeft! De beet van dit forum ;)

20190503_144038_IMG_6013_copy_1612x1209.jpg 20190522_115713_IMG_6267_copy_1612x1209.jpg 20190914_091732_copy_1843x1382.jpg
20190930_143021_copy_1209x1612.jpg

Einde tijdperk, eerste auto zo bij de dealer moeten achterlaten, de laatste foto, laatste afscheid, ja heb toen wel effe wat traantjes gelaten. Het ga je goed oude kameraad:troost:
 

s-line

Forumguru
Ach joh nieuw achterscherm erop, bumpertje herstellen en klaar is kees. Zijn zeker fijne auto’s ik had alleen de de SW uitvoering
 

Bijlagen

  • 0C8AF25B-4745-489B-9550-91A1B0D54F76.jpeg
    0C8AF25B-4745-489B-9550-91A1B0D54F76.jpeg
    20,2 KB · Weergaven: 42

JeSko

Forumguru
Haha was het maar, mijn achteras was verplaatst, en er zat een knik in de daklijn die helemaal over de auto liep, was een economische total loss. Zeer zeker fijne auto, wel wat meer rijgeluid maar de HDI was een pak stillen dan mijn TDI nu. De SW waren wij ook aan het zoeken, maar het is anders gelopen uiteindelijk :) wel heel mooi jouw oude SW!
 

JeSko

Forumguru
Neenee de SuperB blijft mij tot ie de geest geeft, gaat pas weg alsem op is. Heel jammer ja, zelf vond ik het erg maar mijn vrouw heeft er het meeste van afgezien.
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Zo ene hadden we destijds bijna gekocht, ik had zo'n GT line bij de dealer op de brug zien staan en vond dat echt een dikke auto, maar degene die ik toen vond binnen budget was net verkocht. Peugeot-SW-308_GT_LINE_1-894x529.jpg Test-Peugeot-208-SW-2016-3.jpg

Deze vond ik standaard al mooi in de wielkuipen zitten, lijkt standaard wel verlaagd.
 

s-line

Forumguru
Een GT-line is 1,5cm lager zeggen ze.Die van mij had ik verlaagd met 3,5 cm veren. Stond wel mooi op zijn pootjes,beter als de gt-line
 
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Zo is het iets beter te zien als op de kleinere foto van eerst
 

Bijlagen

  • DB9B9AFB-0279-4FA8-8799-3E34E1218E17.jpeg
    DB9B9AFB-0279-4FA8-8799-3E34E1218E17.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 23

s-line

Forumguru
Ik had alle raamomlijsting van Carbon en de dakrails hoogglans zwart, achterlichten waren gedeeltelijk gesmoked en verder geheel embleem loos. Ik had er ook een GT motorkap op gezet omdat die geen gaatjes in de kap had van het embleem. Was al met al een dikke bak hoor. Een allure uitvoering met leer en Panorama dak etc.etc.
 

s-line

Forumguru
Peugeot 308sw?
Geen traan gelaten toen ik die bij de dealer achter mocht laten én ook nog geen minuut gemist!!!
Een traan laten doe ik ook nooit als ik een auto weg doe. Maar ik had er nooit wat mee gehad verder.. Het was een gechipte 1.6 thp met 195,5 pk
 

JeSko

Forumguru
Inderdaad dat is nog netter @s-line , zeker in combinatie met de Sapphire velgen die je had, dat zijn DE velgen voor de 308 imo:dankje: lekkere mods inderdaad, zo'n Allure zit dik in de opties, zeker de nieuwere die komen nu ook met elektrische stoelen en dodehoekdetectie dacht ik.
 

JeSko

Forumguru
@hemi24

Ja de 308 is geen allemans wagen, je houd ervan of niet, in BE toch erg geliefd want je ziet hem heel veel rijden.
 

hemi24

Forumguru
In vergelijking met de Golf 7 Variant Highline die ik ervoor reed, heb ik de 308-en maar als matig ervaren en zeker niet als een uit-ge-engineerde wagen...
 

LT83

Forumguru
Een traan laten doe ik ook nooit als ik een auto weg doe. Maar ik had er nooit wat mee gehad verder.. Het was een gechipte 1.6 thp met 195,5 pk

Had je die 4.5pk er niet bij kunnen verzinnen, dit klink wel erg triest zo man..
Volgende keer een paar dikke stickers erop voor die laatste pktjes misschien een idee?
 

s-line

Forumguru
Had je die 4.5pk er niet bij kunnen verzinnen, dit klink wel erg triest zo man..
Volgende keer een paar dikke stickers erop voor die laatste pktjes misschien een idee?
Dit kwam eruit op de rollerbank bij DVX.
En mij boeit het verder niet of hij nu 195.5 heeft of 200. Hij reed er prima op!
Als ze 200 hadden gezegd geloofde ik het ook. Maar dit stond op de uitdraai
 

LT83

Forumguru
Snap ik, maar wel een beetje sneu als je dat in de kroeg op de bar gooit natuurlijk :tongue: hahahah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan