usb/sd interface

ik heb binnenkort een superb met grootbeeldnavigatie ( dx ), ik heb op ebay een interface gevonden die aangesloten kan worden op de wisselaar aansluiting. deze interface heeft als ingang een usb slot ( voor geheugensticks ) , sd slot en een jack ingang. heeft iemand ervaringen met zo'n interface?
werkt het afspelen van mp3 goed?

groeten bjorn
 

EdK

Forumguru
ik heb binnenkort een superb met grootbeeldnavigatie ( dx ), ik heb op ebay een interface gevonden die aangesloten kan worden op de wisselaar aansluiting. deze interface heeft als ingang een usb slot ( voor geheugensticks ) , sd slot en een jack ingang. heeft iemand ervaringen met zo'n interface?
werkt het afspelen van mp3 goed?

groeten bjorn


collega heeft een sony radio met usb aansluiting !!
Heeft een usb van 4 gig vol met mp3 staan en wordt zonder happeren perfect afgespeelt !! Met SD zal dit ook geen problemen opgeven omdat de data rate nog beter is dan een USB !!
 

tlpeter

Actief lid
Ik heb nog een of ander goedkope radio van 89 euro liggen met sd en usb interface

Dit werkt echt geweldig
De enige reden dat het ding nutteloos in de doos is beland is dat de radio zeer slecht was
 
zo, de interface is binnen en werkt perfekt, iso stekker er in en klaar is kees, een virtuele wisselaar die mp3 afspeelt.
 
Bovenaan Onderaan