Usb poort werkt niet

Michaelskoda

Nieuw lid
Hey mensen.
Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een mooie skoda octavia 1 5 dsg.
Nu werkt mijn oplaad gebeuren niet goed.
Als ik mijn telefoon zonder hoesje neerleg op de plek om hem op te laden,dan laad hij 10 sec en dan gooit ie hem er weer af ofzo hetzelfde is als ik hem met een kabel verbind op de usb op dat plateau. Andere kabels geprobeerd en ook telefoon van vriendin
. Hetzelfde probleem. Kan je deze instellingen wijzigen in de auto ofzo?
Alvast bedankt.
Gr michael
 

Bijlagen

  • 16479357803983655502048646528506.jpg
    16479357803983655502048646528506.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 30

Michaelskoda

Nieuw lid
Nou gister en eergisteren werkte het spul ineens weer. En sinds vanmorgen niet meer.. ik heb niks anders gedaan ofzo...
Maar ik heb ook een electronica storing.... zal toch langs de dealer moeten..
 

Antera

Donateur
Er is duidelijk iets niet goed misschien stekker ervan niet goed in de unit. De kabels liggen redelijk straks in het dashboard misschien daardoor maar garantie dus laat de dealer het lekker oplossen
 

Michaelskoda

Nieuw lid
Dat lijkt mij ook. Morgen maar ff bellen met de dealer.
Ik had gisteren 2 meldingen.
Storing 48v elec systeem
Storing 12v elec systeem..

Lijkt me iets niet goed te zitten.
Gister ochtend ook hele scherm effe opzwart en starte opnieuw op
 

Michaelskoda

Nieuw lid
Langs de skoda dealer geweest. Updates heeft hij allemaal gehad bij aflevering.
Hij is uitgelezen. Blijkt dat bij montage van de trekhaak de electronica niet was ingeleerd in de auto.. was wel netjes aangesloten maar niet ingeleerd waardoor de auto singnalen kreeg waar hij niks mee kon of van wist.. nu hopen dat dat het was. De monteurs hadden trouwens hun telefoon opgeladen in de auto..geen probleem. Op de terugweg naar huis mijn telefoon eindelijk ook kunnen opladen( stond ook bovenin optie's voor data overdracht samsung s20) maar vandaag doet de poort weer raar 10sec laden en dan gooit ie hem er weer af... denk mischien toch dat het aan mijn telefoon moet liggen. ..
 
Bovenaan Onderaan