Misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af of ik via de USB-aansluiting in de O3 ook batterijen van toestellen als een gsm kan opladen of een een batterijlader kan aansluiten om bv. de batterij van uw fototoestel op te laden.
Volgens de dealer wel. Zou ook wel moeten, volgens mij heeft USB altijd een uitgangsspanning. (Een iPad zal wat lastiger gaan omdat deze een hoger vermogen nodig heeft![]()
klopt, maar het zal langer durenNochtans kan ik mijn tablet opladen via de USB-poort van mijn laptop, niet?
Een iPad via de USB van de laptop gaat errug langzaam. De iPad zelf geeft aan dat hij niet laadt (doet hij wel)Nochtans kan ik mijn tablet opladen via de USB-poort van mijn laptop, niet?
Als dat supersnel gaat, bedoel je vast ampère ipv miliampèreEen iPad via de USB van de laptop gaat errug langzaam. De iPad zelf geeft aan dat hij niet laadt (doet hij wel)
Ik heb een TomTom lader in de auto die twee USB poorten heeft een met 1 en de ander met 2 (ik geloof) mA vermogen. Laadt de iPhone ook mega rap opmaar gekocht om de iPad op vakantie onder spanning te hebben in de auto..
kort en krachtig samengevatPrecies... Dus de O3 levert+/- 500 mA
Je kan er alles mee laden, maar traag.
Wil je een beetje snel een iPad opladen of een telefoon dan zit je minimaal op 1A. Ik raad aan om een sigaretten-USB lader te komen.