USB-aansluitingen in het achter

Marcin21

Nieuw lid
Volgens de handleiding zit er USB aansluiting achter in de auto. Wie van de gelukkige eigenaren van Business Style Combi kan checken of dat idd zo is?

Ref. Pagina 94 Operation Fig. 101 Front USB and AUX input/rear USB inputs
 
Laatst bewerkt:

Boykie

Nieuw lid
Volgens de handleiding zit er USB aansluiting achter in de auto. Wie van de gelukkige eigenaren van Business Style Combi kan checken of dat idd zo is?

Ref. Pagina 94 Operation Fig. 101 Front USB and AUX input/rear USB inputs
Bedoelen ze hier niet de achterkant van de unit?
 

Marcin21

Nieuw lid
Hierbij PON bericht:

Tot de talrijke ‘Simply Clever’ features in de nieuwe Octavia RS 245 behoren onder meer speciale bekerhouders in de tunnelconsole (waarmee PET-flesjes met één hand geopend kunnen worden), een verwarmd stuurwiel, twee USB-aansluitingen achterin, een gepersonaliseerde sleutel (waarmee maximaal drie personen hun individuele instellingen voor de airconditioning, ....

Heeft dat iemand in zijn auto?
 

Cees33

Forumguru
Dan geen USB aansluitingen zover ik begrepen heb uit de diverse postings op dit forum
 

JurgenM

Forumguru
Hierbij PON bericht:

Tot de talrijke ‘Simply Clever’ features in de nieuwe Octavia RS 245 behoren onder meer speciale bekerhouders in de tunnelconsole (waarmee PET-flesjes met één hand geopend kunnen worden), een verwarmd stuurwiel, twee USB-aansluitingen achterin, een gepersonaliseerde sleutel (waarmee maximaal drie personen hun individuele instellingen voor de airconditioning, ....

Heeft dat iemand in zijn auto?

Yep, aansluitingen zitten onder de ventilatieroosters voor de achterpassagiers. Tenminste als je ze hebt, is een optie.
Zie foto:
 

Bijlagen

  • 348x174.jpg
    348x174.jpg
    45,1 KB · Weergaven: 312

redfoxert

Senior Member
Is onderdeel van het Functiepakket, samen met de 230V socket achterop de middenconsole (voor de passagiers). Inderdaad niet in combinatie met de 1.6TDI DSG, alle andere modellen wel (vraag me niet waarom).
 

Unxplaned

Nieuw lid
Is onderdeel van het Functiepakket, samen met de 230V socket achterop de middenconsole (voor de passagiers). Inderdaad niet in combinatie met de 1.6TDI DSG, alle andere modellen wel (vraag me niet waarom).
Ik heb een 1.6 tdi dsg o3 fl met functiepakket en ook 230v 2x usb. Achterbanken neerklappen vanuit kofferbak behoort ook tot functiepakket. Dealer was ook verbaasd. Maar het kan dus wel.
 

janhagen

Nieuw lid
Vreemd de eerst geleverde auto's 1.6 TDI DSG kregen het niet ondanks de bestelling. Daar kwam ik pas bij de dealer achter. Achterbank verwarming i.c.m. stuurwielverwarming was niet mogelijk evenals 230V aansluiting. En dus later wel?
 

Sauce

Lid
Is onderdeel van het Functiepakket, samen met de 230V socket achterop de middenconsole (voor de passagiers). Inderdaad niet in combinatie met de 1.6TDI DSG, alle andere modellen wel (vraag me niet waarom).

Raar, in de Belgische config heb ik nochtans een 1.6 TDI DSG Facelift Style bestelt. Daarin was 230v & 2USB poorten een optie maar wel eentje dat ik heb aangevinkt. Tevens met stuurverwarming met achterbank verwarming was mogelijk om afzonderlijk aan te vinken... Als je naar skoda.be gaat kan je een configuratie uitproberen.
 

janhagen

Nieuw lid
Volgens de handleiding zit er USB aansluiting achter in de auto. Wie van de gelukkige eigenaren van Business Style Combi kan checken of dat idd zo is?

Ref. Pagina 94 Operation Fig. 101 Front USB and AUX input/rear USB inputs
Ik heb deze uitvoering met DSG maar geen USB aansluiting achter en ook geen 230V. Ondanks de plaatjes. Ik heb zeg maar de eerste levering van dit nieuwe model en jan. 2017 besteld. Had ook achterbankverwarming besteld en stuurwielverwarming besteld en beide konden niet worden geleverd. Alleen dat vertelden ze pas na levering.:angry:
 

B.Stuurder

Forumguru
Raar, in de Belgische config heb ik nochtans een 1.6 TDI DSG Facelift Style bestelt. Daarin was 230v & 2USB poorten een optie maar wel eentje dat ik heb aangevinkt. Tevens met stuurverwarming met achterbank verwarming was mogelijk om afzonderlijk aan te vinken... Als je naar skoda.be gaat kan je een configuratie uitproberen.
België is anders dan Nederland. (maar dat was jou ook vast al opgevallen)
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb deze uitvoering met DSG maar geen USB aansluiting achter en ook geen 230V. Ondanks de plaatjes. Ik heb zeg maar de eerste levering van dit nieuwe model en jan. 2017 besteld. Had ook achterbankverwarming besteld en stuurwielverwarming besteld en beide konden niet worden geleverd. Alleen dat vertelden ze pas na levering.:angry:
Jaja en dat mag allemaal, want het staat in de kleine lettertjes. Maarrr.... bij mij waren de flippers aan het stuur niet geleverd, maar ik heb ze nu wel. Compleet met een ander stuur.
 
Bovenaan Onderaan