USB Aansluiting.

Afgelopen week op de autopagina van de Telegraaf een stuk gelezen over de nieuwe Golf. Hierin wordt gesproken over een USB aansluiting die is opgenomen in de middenconsole. De foto's zagen er in ieder geval gelikt uit. Nu heb ik op dit moment een IPOD aangesloten op de Stream, maar een USB aansluiting waar je meteen een memory stick/removable harddisk op aansluit; ja dat is toch wat anders. Aangezien we over dezelfde audio fabrikant praten(Grundig) verwacht ik dat dit op termijn als optie achteraf ingebouwd kan worden. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat er techneuten zijn die dit allang zelf gebouwd hebben. De hamvraag; zitten er van deze techneuten op ons forum, en zo ja, dan kunnen we een boom opzetten over dit /forum/images/graemlins/680.gifonderwerp.

Dit betreft een Solisto Car MP3. Ze adverteren met 200 euro wat natuurlijk een koopje is maar als je alles hebt aangeklikt kost dat ding je rond de 272 euro. En dan begint het toch wel een duur grapje te worden. Heb ik wel een upgrade naar een 1GB Flash Stick aangeklikt omdat 256MB te weinig is.

Bedankt voor de reacties. Ik heb net de site bezocht van Solisto, en het ziet er vrij eenvoudig uit. Ongeveer hetzelfde als de een IPOD aansluiting. Vraag me wel af hoe de zoekmogelijkheden zijn.

Arno

Nieuw lid
Toch maar even Visteon gemaild of het ook voor de aftermarket beschikbaar komt.... Vooralsnog geen plannen /forum/images/graemlins/407.gif

Hebben ze eindelijk iets wat wellicht een gat in de markt is.. maken ze het alleen voor VW...

zu Ihren Fragen: Visteon als Zulieferant der Automobilindustrie liefert das von Ihnen genannte Produkt ausschliesslich an Fahrzeughersteller bzw. deren Zubehörabteilungen. Sie können dieses Produkt frühestens im Quartal 1 2006 für folgende Fahrzeugen als Option vom erhalten:
Golf
Golf Plus
Jetta
Touran

Der USB Audio Interface wird mit den Werksradios dieser Fahrzeuge funktionieren. Über weitere Fahrzeuge auch anderer Hersteller können wir Ihnen aus Gründen der Vertraulichkeit bisher keine Informationen geben. Der Vertrieb des Produktes im freien Markt ist nicht geplant.

Der Preis für den USB Audio Interface wird ca. 190 € betragen und ist im Vergleich zum Preis eines werkseitig verbauten CD-Wechslers somit ca. 100-200€ (je nach Hersteller) günstiger. Desweiteren hat der Kunde die Möglichkeit, sehr komfortabel eine weit grössere Anzahl von Musiktiteln abzuspielen, ohne die Abspielmedien zu wechseln. /forum/images/graemlins/407.gif

Bovenaan Onderaan