Usb aansluiting memorystick

rafa

Nieuw lid
Vraagje over de usb aansluiting in de O3 (Business Line).

De Amundsen slikt de usb stick zonder probleem, de muziek wordt keurig afgespeeld.

Echter, na het bereiken van de bestemming laat ik de usb-stick doorgaans gewoon zitten, ik verwijder deze dus niet.
Als ik dan bijv. een dag later de auto weer start en na een paar minuten de radio inschakel dan herkent de Amundsen de stick niet (meer). Het enige dat dan helpt is om de usb-stick eruit te halen en er vervolgens weer in te steken. Pas dan herkent de Amundsen de stick weer.

Is dit probleem(pje) bij jullie bekend? Oplossing???


note to myself: avatar vervangen ;)
 

rudolfi

Forumguru
Bekend probleem. De bolero doet t ook. Zijn bepaalde merken USB sticks die beter werken. Ff googlen zou ik zeggen
 

OctaviaWest

Actief lid
Hé wat vervelend. Nu heeft de Amundsen in de O3 ook nog een SD-slotje waarmee je ook mp3's vanaf de SD kan afspelen, zou die dat dan ook hebben?

Welke merk/type stick gebruik je, rafa?
 

rafa

Nieuw lid
Een Verbatim.

Als ik de auto uitschakel met de radio nog aan en vervolgens contactsleutel eruit haal en daarna weer start, dan springt de radio aan en werkt de usb-stick.

Ach, er is wel mee te leven.
Dit in tegenstelling tot mijn vaste trekhaak. Hiervan zit de kogel veel te dicht op de bumper. Maar dat is een ander verhaal. En een ander topic!
 

OctaviaWest

Actief lid
Dus als je de stick in de usb-aansluiting laat zitten, en je legt de auto stil en haalt de sleutel uit het contact (dan
stopt de radio met spelen, dacht ik?) dan wordt bij een volgende start de stick wel herkend, begrijp ik het goed?

Maar als je de radio manueel uit zet, en na volgende keer starten na een tijdje manueel weer aan, dan vindt hij de stick niet meer?

(Verrek, ik heb ook een Verbatim. Zo'n nano die maar een halve centimeter uitsteekt)

doc223110_800x600_w.jpg
 

rudolfi

Forumguru
Ik heb een Kingston en een hp usb stick en ze doen het beide af en toe. Probleem had ik al bij m'n Leon 1p in 2006, je went er wel aan moet ik zeggen.
 

Darkside

Forumguru
Ik gebruik geen USB stick. Maar een USB HD. En heb nog nooit problemen gehad met de USB aansluiting in mijn O2.
 
Bovenaan Onderaan