usa module monteren

heeft er iemand op zijn skoda usa modules gemonteerd voor het laten meebranden van de knipperlichten op halve sterkte met de stadsverlichting.
we hebben geprobeerd om dit met de laptop te veranderen in de auto maar deze optie zit niet op de skoda superb. wel op andere vag auto's golf5 en 6.
ik wil nu modules gaan plaatsen met daartussen weerstandjes.
ik weet alleen niet of ik dan een foutmelding op mij dashboard krijg.
iemand dit al geprobeerd?

MarcoO2

Forumguru
Volgens mij is daar al vaker iets over gezegd op het forum. Ik dacht dat dat meestal eindigde met de opmerking dat het in Nederland niet is toegestaan?

Tallguy

Forumguru
Eigenlijk gaat het niet direct om andere types Skoda's (hoewel is de gedachtengang wel kan begrijpen van Skoda20inch). Die is meer bedoeld voor rijdende (of museum) Skoda's, niet zozeer het US type.

En aangezien inmiddels is gebleken dat er meer mensen geinteresseerd beginnen te raken, verplaats ik het topic naar Onderdelen van Derden.

Ronnie

Forumguru
Als je dit soort troep in een moderne auto installeert worden alle computers dol;
Je gaat de grootste problemen krijgen! Denk b.v. maar eens aan de EPC, en andere boordelectronica......

Captain Hook

Forumguru
Wat moet je met dit soort clowneske US toestanden in een europese auto? USA automobielen blinken (letterlijk!) nou niet bepaald uit in technologische voorsprong op europese producten. Laten we blij zijn dat we een redelijk uniform straatbeeld qua verlichtingstechniek in europese auto's hebben. Dat komt de duidelijkheid in het verkeer alleen maar ten goed.

En dan dit. Kermis knipper/remlichten op je auto. :biggthumpdown:

GJS

Senior Member
En kijk eens wat er op de duitse site onderaan staat:

Dieser Artikel ist im Bereich der StvO nicht zugelassen !

Het mag in duitsland dus niet eens, dus hier hoogst waarschijnlijk ook niet

E

Ex-lid 2926

Ben het met Captain Hook helemaal eens. a.u.b. geen kermisverlichting op de auto's. Met een beetje jolige bui rond de kerstdagen kan ik mij er nog wel iets bij voorstellen gezien de rood knipperende vrouwtjes, kerstbomen en andere verlichte troep in en aan de (vracht)auto's. Dan viert de kitsch toch hoogtij.
Gewoon de normale toegestane verlichting op auto's. Niets meer en niets minder.

adjego

Actief lid
Dit is sinds de facelift van de Octavia ook niet meer mogelijk in de octavia. OOk niet in de Golf 6 wat er door de TS aangegeven wordt. Dit word niet meer ondersteund door de modules.

Bovenaan Onderaan