Upgrade na Upgrade

Niels83

Forumguru
Tsja als dat nu eens wat makkelijker zou gaan. Vanaf mijn smartphone krijg ik het niet voor elkaar met die foto's. Zie mijn voorlaatste topic.
Daarom WAS mijn VRAAG, is het een mogelijkheid om een online Data bank, waar wij als Skoda leden gebruik van kunnen maken (bijvoorbeeld BOX) om daar de foto's te parkeren!? Als ik hier foto's wil (op dit forum) bekijken, zijn ze of weg , of moet je inloggen om de foto's te kunnen bekijken (diverse apps of sofware moeten downloaden). Zou het mogelijk zijn om één type online databank aanbieder aan het Skoda Forum vast te koppelen?
kan hier aandacht aan gegeven worden?

Dan diverse verschillende vreemde online aanbieders. Ik hoop nu een duidelijke vraag hier offtopic gesteld te hebben. Dus een foto uploaden zonder problemen!?

er zijn gewoon goede apps waarmee dat kan. picasa staat standaard op een android telefoon en photobucket is gratis te downloaden.

CDK

Forumguru
Leuke aanpassingen die eigenlijk echt vragen om foto's.
Ik gebruik tapatalk als forumapp en upload direct foto's vanuit m'n iPhone 7 plus naar het forum, geen probleem. Misschien handig voor je om die app ook te downloaden?

Rallye

Forumguru
Inderdaad zijn foto's altijd leuk. Vanaf mijn iPad kan ik foto's toevoegen via de knop bijlagen:

IMG_0494.PNG IMG_0495.PNG

Cordoba

Forumguru
Tsja als dat nu eens wat makkelijker zou gaan. Vanaf mijn smartphone krijg ik het niet voor elkaar met die foto's. Zie mijn voorlaatste topic.
Daarom WAS mijn VRAAG, is het een mogelijkheid om een online Data bank, waar wij als Skoda leden gebruik van kunnen maken (bijvoorbeeld BOX) om daar de foto's te parkeren!? Als ik hier foto's wil (op dit forum) bekijken, zijn ze of weg , of moet je inloggen om de foto's te kunnen bekijken (diverse apps of sofware moeten downloaden). Zou het mogelijk zijn om één type online databank aanbieder aan het Skoda Forum vast te koppelen?
kan hier aandacht aan gegeven worden?

Dan diverse verschillende vreemde online aanbieders. Ik hoop nu een duidelijke vraag hier offtopic gesteld te hebben. Dus een foto uploaden zonder problemen!?

Ik durf niet te zeggen of inloggen persé nodig is, ander even een berichtje aan @Pasqual met je vraag.

Antera

Donateur
Lekker bezig hoor. Allemaal weer verbeteringen alleen de achterklep type letters vind ik dan wat minder

hemi24

Forumguru
8-9.png

Bovenaan Onderaan