Updates Navigon tbv Move & Fun

Lexris

Lid
Beste forumleden. Weet iemand van jullie mij te bevestigen, dat tbv de Move en Fun geen updates van kaarten meer kunnen worden geleverd door de leverancier. Zowel Garmin als Navigon hebben voor mijn Citigo eind 2013 geen nieuwe kaarten meer staan. Volgens de site van Navigon zou dit inderdaad niet meer verlengd worden na afloop abonnement.
 

Michelv.

Forumguru
Je kan ze gewoon ergens anders vandaan halen, maar dan moet je ff goed zoeken ;)

Q12018 heb ik er net opgezet.
 

Lexris

Lid
Ja Q12018 heb ik er ook opstaan, maar mijn abonnement loopt af en kan deze niet verlengen bij Navigon en Garmin. Zij zeggen op de Navigon site, dat deze niet meer verlengd kunnen worden. Vandaar mijn vraag op deze site. Ik zie ook geen mogelijkheid om daar nieuwe kaarten te kopen.
 

Lexris

Lid
Beste Arnout. Volgens de site en in Fresh zie je geen verder kwartalen meer staan tbv Move en Fun, die ik bezit. Zij zijn gestopt met updates van navigon. Of ik moet het verkeerd begrijpen
 

Rallye

Forumguru
@Lexris Hoe is je contact met Skoda/Garmin verlopen?

Ik lees dat Garmin is gestopt met Navigon. Zie bijvoorbeeld https://support.navigon.com/de/supp...-neue-karten-für-die-navigon-apps-bzw-geräte-

Die pagina eindigt met de opmerking dat je een abonnement moet hebben voor de updates tot 2020. Wel vreemd dat je zo’n abonnement niet meer af zou kunnen sluiten..... Ik zou toch eens navraag doen bij Garmin. Je kunt in de pagina waarnaar ik link een support-ticket aanmaken.
 
Bovenaan Onderaan