Update systeem en Navi Superb 3 iv 2020

Goedemorgen, inmiddels ben ik bezig de nieuwe auto te doorgronden. Zo ook het onderdeel updates. Ik heb een foto gemaakt, zie bijlage, waarop de huidige stand van zaken. Kan iemand mij vertellen of dit de laatste versies zijn en: of je ook zonder Skoda Connect kunt updaten?

Gr Mark
 

Bijlagen

  • IMG_1197.jpeg
    IMG_1197.jpeg
    910,1 KB · Weergaven: 46

Antera

Donateur
Is oude software versie is al 330 uit.

Ik kan je daaraan helpen indien gewenst. Meer info via onderstaand whatsapp nummer in me onderschrift
 
Ik heb versie 270 ook gehad op mijn 2020 iV. Het lijkt erop dat die geen online updates doet. Even met Antera naar versie 330, en je kaart updates komen ook weer binnen
 
Nee, online kaart updates zitten onder "online infotainment". Zonder dat, moet je de kaarten updaten via een USB stick met USB-C.
 
Ik heb die kaarten via Skoda gedownload maar werden niet gelezen via usb c. Ik had wel een verloopstekker
 

Rainesh

Forumguru
in oudere versies zit een bug als het gaat om kaart update. Update je systeem en daarna kun je de kaarten doen
 
Ik moet zeggen dat ik de oude Amundsen met een sd prima tot de laatste versies kon updaten. Firmware en kaartwerk. Dit is weer even wennen.
 
Bovenaan Onderaan