Update 30 april 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
Zoals al in de openingsbericht gezegd, alles komt terug, en als het goed is, komen er zeer binnenkort ook weer nieuwe dingen bij.
Maar omdat ik zojuist per 1 mei begonnen ben in een nieuwe functie met topverantwoording, waar ik nu onder een douche van kennis sta, en thuis ook nog een dochtertje heb, welke net 4,5 maand intesive care achter de rug hebt, gaat het met het forum allemaal wat rustiger. Maar, het gaat wel! :smirk:
Dus, niet bang zijn, ik regel het wel weer allemaal tegelijk, that's how Exciter works...:923:
 

EdK

Forumguru
Zoals al in de openingsbericht gezegd, alles komt terug, en als het goed is, komen er zeer binnenkort ook weer nieuwe dingen bij.
Maar omdat ik zojuist per 1 mei begonnen ben in een nieuwe functie met topverantwoording, waar ik nu onder een douche van kennis sta, en thuis ook nog een dochtertje heb, welke net 4,5 maand intesive care achter de rug hebt, gaat het met het forum allemaal wat rustiger. Maar, het gaat wel! :smirk:
Dus, niet bang zijn, ik regel het wel weer allemaal tegelijk, that's how Exciter works...:923:

Rustig aan je dochtertje is nog steeds en bl;ijft nog steeds nummer 1
Mbt mijn opmerking was het alleen bedoelt als opmerking naar jullie toe en niet als een moeten van en gister klaar !!!
Begrijp me niet verkeerd !!!!!!
 

Red Devil

Actief lid
ik weet dat je alles nog gaat oplossen.. maar handig om te weten(A) er zijn nu sommige delen in het engels? verbeeld ik me dit of was dit wel in het nederlands(A)
 

Exciter

Administrator
Alles, wat je nu in het engels ziet, zijn vernieuwde functies, of ze zijn volledig nieuw. Daar moet ik dus handmatig de vertalingen nog invoeren.
 

Gieliovd

Forumguru
Thuis - 1
Werk - 2
Forum - 3

Het zootje hier gaat ook wel door zonder een knopje links en rechts. Succes met je dingen allemaal man ;)
 

EdK

Forumguru
Thuis - 1
Werk - 2
Forum - 3

Het zootje hier gaat ook wel door zonder een knopje links en rechts. Succes met je dingen allemaal man ;)

????????????????????????

Thuis -1
Vrije Tijd - 2
Hobby's - 3
Forum - 4

Werk - ? Tis dat ik moet eten !! vandaar dat ik werk !!!
 

EdK

Forumguru
Jammer 495 !! 500 had wel erg mooi gestaan !!
Maar het record was te verwachten !!
 

nemo

Senior Member
Denk idd qua tijd gezien dat we al over het hoogtepunt heen zijn. 500 was absoluut leuk geweest!
 

Gieliovd

Forumguru
@ Exciter,

Had Higgy je nog gebeld toe de problemem met het forum net opgedoken waren?

Ik begreep van Higgy dat je op vakantie was dat moment, waarvoor EdK en ik me een beetje schuldig voelden om je daar te laten benaderen voor de problemen ;)
 

Exciter

Administrator
Ik was niet direct op vakantie, maar wel met mijn gezin bezig. Dat wist niemand.
Een telefoontje, als de site in krampen ligt, is nooit storend.

Higgy weet ook inmiddels, dat ik mij ook niet laat storen, als het niet uitkomt. Ik kan heel goed, heel geduldig en met een lach op mijn gezicht de groene knop van mijn mobieltje aankijken zonder hem in te drukken, als ik aan het spelen ben met Milada.
Bel dan wel altijd terug. Als het wel gelegen is.

Al met al, Higgy heeft het goed gedaan en jullie ook. En ik op mijn plaats ook wel. Mooi toch?
 

Gieliovd

Forumguru
Dan is het goed.

Al met al weer goed afgelopen!

Jij stelt je prio's, dat doe je ook goed :winkie:
 

Fabia

† In Memoriam
Wat is dit nu weer:

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 7 seconden.

Zit ik een bericht te beantwoorden, wil ik op een volgend bericht reageren krijg ik bovenstaande bericht.
 

higgy

Forumguru
Joh, troost je. Ik moet sinds de laatste update als ik als mod een draadje wil editten, mijn password om veiligheidsredenen nogmaals invoeren. Da's pas irritant ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan