Update 2019 model ?

Sonck

Lid
Is er al nieuws bekent wat de next update zalzijn , model 2019 ?
En van welke maand zal die in productie gaan ?

Sonck

Lid
Vanaf Week 22 is de productie van nieuw model met 2019 updates ?
Of dan maken ze de updates bekend ?

Mijn nieuwe wagen zal maandag besteld worden en geplande levering is binnen 5 tot 6 maand, juli of augustus dus ... hopelijk dan al de 2019 updates :)

Superbst

Senior Member
Digital instrument panel available for additional ŠKODA models
The digital instrument panel first introduced in the ŠKODA KAROQ compact SUV will be available for the ŠKODA OCTAVIA, ŠKODA SUPERB and ŠKODA KODIAQ. The panel’s displays can be individually programmed; there’s a choice of different layouts. The size and positioning of the information displayed can also be freely configured. In addition to speed, rpm, fuel gauge or the navigational destination, information about the sound system, telephone or assistance systems can also be displayed on the screen behind the steering wheel.
Finally!

Helle

Actief lid
Super, ik ga ofwel in september of ten laatste in januari (te zien wanneer de wagen die ik wil met al de extra opties het goedkoopst is) een zwarte Superb Sportline Combi kopen.
Ik heb lang getwijfeld tussen de Superb Combi Sportline en de Passat Variant R-Line, maar ik vind de Superb (en zeker de Sportline) gewoon veel sportiever ogen.
De Passat beschikt al over een prachtig Active Info Display, dus was het hopen dat de Superb er dit jaar ook nog zou over beschikken.
Intussen gelezen dat het al op het salon van Geneve met dat Digitaal paneel zal zijn.

kriva

Lid
Dat is een vraag die enkel door een dealer beantwoord kan worden, vrees ik.
De online configurator staat er wel voor bekend om niet altijd up-to-date te zijn, dus daar zou ik niet te veel op letten.

Rajackar

Senior Member
Dat is een vraag die enkel door een dealer beantwoord kan worden, vrees ik.
De online configurator staat er wel voor bekend om niet altijd up-to-date te zijn, dus daar zou ik niet te veel op letten.
Thanks!
Net even de dealer gesproken en vanaf eind volgende week kan het 2019 model besteld worden. Hij staat dan nog niet in de configurator maar bij de dealer moet het kunnen.

Bovenaan Onderaan