Unter den Linden

Pim

Lid
Ik ben zakelijk in Berlijn (IFA), kom ik op de beroemde, vroeger oost-duitse boulevard Unter den Linden een complete VAG-showroom tegen met alle merken.Die was me bij eerdere bezoeken nog niet opgevallen.
blush.gif
Alleen maar duurdere uitvoeringen, dus een Golf GTI, Roomster met mooi lichtmetaal en leer,etc. Maar ook natuurlijk de Bentley Continental en........Bugatti Veyron.
Als je dus een tripje planned naar Berlijn, stuur je vrouw maar naar de Brandenburger Tor, de StaatsOper etc.. Sorry lief, ik moet even naar Unter den Linden....
 

Tallguy

Forumguru
hehe, ik had 'm ook gezien toen ik met Kerst vorig jaar daar liep. Ik wist niet wat ik zag!

Maar ja...het is tegenwoordig een groot Berlijn, geen Oost-West meer, hoewel hje het nog wel kan herkennen aan de gebouwen. Ik had toen zelf heel veel moeite mijn plek te vinden, ik ken Berlijn nog van 'voor de muur' en van 1 jaar na de muur. Het is zo veranderd!

Is het je ook opgevallen dat je alleen nog een Trabant ziet als je ervoor betaalde (rondrit in een orginele Trabant)? Bizar hoe anders het is geworden.
 
Bovenaan Onderaan