N
nosmanav
Van ene op andere moment heb ik het volgende probleem:
-Rechterspiegel doet niets meer. Kan deze niet meer instellen met elektrische instelknop in de deur
-Bijrijdersdeur en rechterachterdeur gaan niet meer open
-Alarmlampje knippert niet maar brandt constant als ik de auto afsluit
Alle problemen lijken zich voor te doen aan de rechterkant van de auto.
Koplamp-, knipperlicht- en remlicht rechts werken allemaal nog wel.
Mijn linkerspiegel elektrisch instellen gaat wel en ook gaan de deuren aan die kant goed open en dicht.
Als ik de auto afsluit met de transponder (de sleutel) hoor ik wel dat deuren worden afgesloten maar als ik op het 'Open' knopje druk gaan de deuren aan de rechterkant niet open. Zelfs als ik aan de binnenkant van de deur de deur handmatig wil openen met de hendel gaat dat niet!
Doordat het probleem zich plotseling voordoet denk ik aan een zekering maar als ik het schema bekijk zie ik geen zekering die zich voornamelijk met de rechterkant bezighoudt.
Iemand een suggestie?
Auto= Skoda Yeti uit 2010
-Rechterspiegel doet niets meer. Kan deze niet meer instellen met elektrische instelknop in de deur
-Bijrijdersdeur en rechterachterdeur gaan niet meer open
-Alarmlampje knippert niet maar brandt constant als ik de auto afsluit
Alle problemen lijken zich voor te doen aan de rechterkant van de auto.
Koplamp-, knipperlicht- en remlicht rechts werken allemaal nog wel.
Mijn linkerspiegel elektrisch instellen gaat wel en ook gaan de deuren aan die kant goed open en dicht.
Als ik de auto afsluit met de transponder (de sleutel) hoor ik wel dat deuren worden afgesloten maar als ik op het 'Open' knopje druk gaan de deuren aan de rechterkant niet open. Zelfs als ik aan de binnenkant van de deur de deur handmatig wil openen met de hendel gaat dat niet!
Doordat het probleem zich plotseling voordoet denk ik aan een zekering maar als ik het schema bekijk zie ik geen zekering die zich voornamelijk met de rechterkant bezighoudt.
Iemand een suggestie?
Auto= Skoda Yeti uit 2010