Uitstel levering kamiq monte carlo met dsg7

Thieu

Nieuw lid
Zijn er nog mensen die problemen hebben met de levering van hun kamiq met automatische versnelling dsg.
Onze levertermijn was normaal voorzien voor begin juli 2023 .Van de verkoper kregen we een antwoord dat de levering is uitgesteld tot half december 2023 door problemen met de levering van de automatische versnellingbak aan de fabriek in Tsjechie.
 

LongTimeAgo

Senior Member
Wanneer heb je de auto besteld?
En wel bijzonder dat je de Monte Carlo kon bestellen... Deze was niet te bestellen in Nederland. België?
 

Thieu

Nieuw lid
Inderdaad in België besteld. Garage Delorge in Lommel. Kort bij de Nederlandse grens. Ik heb vandaag een mail gehad dat mijn voertuig is geleverd aan de garage. Moet enkel nog wachten op de documenten.
 

LongTimeAgo

Senior Member
Hoelang heb je moeten wachten?
Mijn Kamiq was eind Februari besteld en ik mag hem volgende week dinsdag eindelijk in ontvangst nemen. Dus de achterlijk lange wachttijden zijn niet zo heel achterlijk ;)

Daarbij waren er verschillende berichten over een onderwater gelopen fabriek die tandwielen maakte voor de versnellingsbakken. Hier bij zouden de DSG-7 automaten die nog wel geleverd konden worden aan de fabriek geprioritiseerd worden tussen verschillende modellen. Wellicht is daar door je vertraging ontstaan.
 

Thieu

Nieuw lid
Ik heb hem besteld in januari 2023 en hij zou normaal geleverd worden begin juli 2023 en is dan uitgesteld tot november2023.
Inderdaad door problemen met de DSG- 7 automaten bij een toeleverancier. Nadien kreeg ik ook nog een melding dat de levering zou uitgesteld worden tot midden december. Nu tocht uiteindelijk bericht gekregen dat hij geleverd is bij de dealer.
 
Bovenaan Onderaan