Uitlezen + wijzigen Rapid Spaceback

paultie

Forumguru
Iemand in de regio Rotterdam beschikbaar om met de laatste versie van VCDS en een originele vagcom kabel de rapid spaceback uit te lezen om te kijken wat de mogelijkheden zijn?

Mijn chinese kabel heeft per ongeluk een update gehad en werkt nu niet meer. (had sowiezo niet gaan werken op de rapid denk) Maar heb wel een kleine uitdaging met de superb II. De sensor van de ruitensproei vloeistof is schijnbaar niet aanwezig maar staat nu wel ineens aan. Dus krijg nu elke keer een melding.

Maar dat even terzijde.

Een aantal zaken die ik mis / aangepast zou willen hebben:
- Anti Carjacking
Auto lock en auto unlock
- Comfort blinkers vier maal blinken ipv 3
- evt. aanzetten additonele settings maxidot
- DLR aanpassing. Nu wordt het groot licht gebruikt. Wil kijken of dit ook anders kan.
- Needle sweep aanzetten.

Laat maar even weten.

Groeten,
Paul

Noord26

Forumguru
Wat moet ik mij voorstellen met DRL en grootlicht? DRL is dagrijverlichting, dat heeft niets te maken met grootlicht?

paultie

Forumguru
Uiteraard zijn deze gedimd. (denk ik)
Het is apart maar als ik me niet vergis en ik de schakelaar in zijn uit stand laat staan dan staat DLR aan en staat het grote licht gedimd aan.

Kan er niets anders van maken helaas.

Op de dimlichten en stadlichten zitten namelijk bluevision lampen en de kleur van de DLR lampen is geler als die van bluevision ergo de enige lamp die daar nog overblijft naast het knipperlicht.

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Belangrijkste is dat je weet binnen de structuur van VCDS en de aanwezige control units in jou Rapid waar je de instellingen moet doen. En dan ben je bij @Antera in goede handen

Bovenaan Onderaan