Uitlaat

Erwin

Lid
Mijn 1.2 TSI heeft een ovale uitlaatpijp. Op sommige foto`s zie ik 2 kleine pijpjes. Is dit een diesel versie?

wimv

Actief lid
Mogelijk ! Mijn Yeti 1.2 DSG heeft ook een ovale uitlaatpijp Afgeleverd 17-8-2010. Op dat moment stonden er in de showroom nog exemplaren met 2 kleinere pijpjes. Op zich klinkt die ovale pijp wel lekker als je gas geeft. Ergo; ik ben er best wel blij mee.

EdK

Forumguru
Rook geen pijp alleen maar zware v Nelle of Javaans 3/4

Maar verwacht eigenlijk 3 pijpjes !

Ps: Multi is www.spritmonitor.de niet iets ook voor jou ? Kun je zelf zien je verbruik en ook de andere 1,4 rijders kunnen mooi vergelijken met hunzelf !?

wimv

Actief lid
Met al die waterproblemen bij de huidige moderne auto's zonder regengootjes, schat ik zo uit een WATERPIJP.:shocked:

Multi1100

Actief lid
Rook geen pijp alleen maar zware v Nelle of Javaans 3/4

Maar verwacht eigenlijk 3 pijpjes !

Ps: Multi is www.spritmonitor.de niet iets ook voor jou ? Kun je zelf zien je verbruik en ook de andere 1,4 rijders kunnen mooi vergelijken met hunzelf !?

@ EdK, ja had het van de week al eens gezien, moet me nog even aanmelden enzo..:winkie:

corsaar

Senior Member
Ik heb gewoon 2 kleine pijpjes. En vind dat wel leuk.
Edk krijg een grote pijp en een kleine tank. Ben je dan klaar.

CaseyBasey

Actief lid
Hey EdK: heb je je Yeti al????
Of heb je zomaar wat ingevoerd bij SpritMonitor?

*** edit ***
Ja, dat laatste. Anders moet je me toch eens vertellen waar je zo goedkoop tankt...

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, 1 uitlaatpijp, kleinere antenne...... Heb die lange goed bewaard, want die wordt straks goud waard!

Sant

Lid
Mij is door de dealer verteld dat de 1.2 één pijp heeft en de andere (1.4 en 1.8) twee pijpjes. Zal wel, mij best.

EdK

Forumguru
Ach boeit niet ken toch maar één pijp tegelijk roken !
En deze zitten ook nog eens onder de auto !

Bovenaan Onderaan