Type radio Seat Leon

Smeeuwis

Donateur
Mijn zwager heeft een gebruikte Seat Leon van bouwjaar 2011 aangeschaft, betreft Duitse import. Deze radio/navigatie zit er in. Ik herken het type niet direct. Wie kan helpen? Ik ben ook benieuwd of voor deze radio nog software en/of navigatie updates te downloaden zijn, en waar ik die kan vinden.

1713265905786.jpeg
 

EdK

Forumguru
Even foto maken van scherm met welke firmware en software er op staat ( meen via setup)
En deze hier posten, dan zal een @Antera of @Rainesh je wel kunnen vertellen of er nog firmware updates voor de unit zijn
En eventueel wat het laatste kaartmateriaal is !
En je daar deels of geheel ook nog mee kunnen helpen
 

1983jeroen

Forumguru
Zo te zien is het dit artikelnummer;

5P0035191C​

Google maar eens op dat nummer, dan zie je een zelfde unit
 

Antera

Donateur
Graag software versie laten zien kan meer soorten op staan ;). Tevens kan dit ook een made in China unit zijn met eenzelfde looks :cool:

Maar updates kan ik helaas hiervoor niet leveren. Daarnaast eventuele updates ging via een CD/DVD en de leeftijd van de unit kan ervoor zorgen dat de laser niet meer goed werkt waardoor met updates de boel spaak gaat lopen
 

Smeeuwis

Donateur
Helder, dank voor de hulp allemaal. Dan gaan we denk ik toch voor een Zenec of zoiets. Ze hebben beiden een Android toestel en dat koppelt dan mooi.
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Dit ziet eruit als een Amundsen+ (en dat komt ook overeen met het bouwjaar van die auto), misschen eens proberen met een update SD card voor dat type, of de overeenkomende VW?
 
Bovenaan Onderaan