Amundsen Type aanduiding

Joske

Forumguru
Allen,

ik heb een Amundsen + in de nieuwe O2 Combi. Nu vraag ik mij af wat hier de "type-aanduiding" van is? Is dat dan ook een RSN310?
 

Joske

Forumguru
Dan kan je me vast ook wel vertellen of dat de maps voor een RSN310 ook geïnstalleerd kunnen worden op een RSN315?
 

Joske

Forumguru
Het ziet er naar uit dat voor de RSN315 echt wel enkel op een legale manier een update kan gebeuren.. en dat kost ons dat een éénmalig te gebruiken SD-kaartje van €200..

Heb ook zonet eens gekeken naar de map-versie. Dit is V4, en als ik het goed opgezocht heb, dateren de kaarten dan van 2012. (dit zou ook de meest recente update zijn dat je kan krijgen voorlopig)
 

Der Einser

Forumguru
Nou zo recent vind ik die niet.
Wegen en enkele adressen die er toch echt in 2012 al waren zijn niet te vinden op die V4.
 

Joske

Forumguru
Dat is de versie die ik online vond bij de eshop van VW. Zal nog eens bij dealer luisteren.
 

CDK

Forumguru
Het ziet er naar uit dat voor de RSN315 echt wel enkel op een legale manier een update kan gebeuren.. en dat kost ons dat een éénmalig te gebruiken SD-kaartje van €200..

hoezo eenmalig?? mijn dealer update hen gratis voor mij..... die gaat echt niet voor iedereen nieuwe kaarten aanschaffen neem ik aan, dus moet het mijns inziens meerdere malen te gebruiken zijn.

greetz Corné
 

Joske

Forumguru
hoezo eenmalig?? mijn dealer update hen gratis voor mij..... die gaat echt niet voor iedereen nieuwe kaarten aanschaffen neem ik aan, dus moet het mijns inziens meerdere malen te gebruiken zijn.

greetz Corné
Jij zult (veronderstel ik) een Columbus hebben, RSN 510 vermoed ik? (dan is dat ineens ook de reden dat jouw dealer 1 DVD/SD kan gebruiken voor 100 auto's..)
 

CDK

Forumguru
ik heb idd een RNS510/Columbus, idd hij heeft mij beloofd dat ik zolang er ondersteuning is, ik van hem gratis updates krijg, hoe hij dat doet is voor mij niet interessant, maar ik neem aan dat die SD of DVD veelvuldig van Columbus wisseld :)

greetz Corné
 

andrehj

Forumguru
De kaarten van de Columbus kan iedereen die een beetje handig is zo van internet plukken. Maar bij de Amundsen+/RNS315 lukt dat helaas niet.
 

Joske

Forumguru
Massa's Corné..

*stealthmodus aan* even intikken op een torrentsite Rsn510 en je kan downloaden *stealthmodus uit*

;)

Of GPS underground
 

Pendragon

Forumguru
Ja Corné en de laatste versie is V9 voor de oude Columbus en hij is er met en zonder flitspalen. Kijk maar bij 'onder de grond'.
 
Bovenaan Onderaan