Tweede keer in 1 jaar is mijn Faab aangerand.

piair1982

Forumguru
Eerder dit jaar was mijn rechter buiten spiegel van de auto getrapt.

Kom ik vanmiddag uit mijn werk bij de auto, tref ik dit aan....

IMG_20121026_170442.jpg

IMG_20121026_170434.jpg

Wat zijn er toch hufters in deze maatschappij...

Jup zo is het tegenwoordig. En als ze later zelf een auto hebben en iemand zet er een kras op dan klagen ze alles aan. -_-" Smeerlappen

subdivision

Forumguru
Damm, zag het vanmiddag al op facebook.
Echt zuur dit, eruit polijsten lijkt me niet te gaan als ik zo op de foto kan zien..

Suc 6 met de afhandeling..

Cordoba

Forumguru
Triest hoor Pierre.

By the way: valt je Faab op verkeerde types, of vallen er nu verkeerde types op je Faab?

Sterkte.:shocked:

MennoW

Forumguru
ik hoop voor dat soort hufters dat ik ze nooit betrap op zo'n klere streek.
want dan slapen we waarschijnlijk beide niet thuis............

piair1982

Forumguru
Thnxz all.

Heb inmiddels aangifte gedaan en mijn verzekering ingelicht. Volgende week vervolgd...

In ieder geval als ik iemand dit zie doen zet ik een kras bij hun in hun voorhoofd. Kijken of ze dan een kras op andermans spullen zetten nog steeds zo leuk vinden.

Is natuurlijk niet reëel omdat ik dan de gevangenis aan de binnenkant mag bekijken. Maar uit frustratie....

Ik zal de schade maandag laten beoordelen om te kijken of dit weg te polijsten is. Maar vrees er voor. De kras is erg diep... :(

Canon-Eye

Forumguru
Kortom: begin een nieuw leven...
Denk dan eens aan het noorden des lands. De overgang vanuit de inmiddels veel te drukke zuidelijke randstad is mij prima bevallen!

Noord26

Forumguru
Dat geeft toch helemaal geen garantie dat je er geen last van hebt? Overal zitten er 'rotte appels' tussen, helaas.

Echte helden die dit gedaan hebben. Buiten het feit dat je er moedeloos van kan worden zijn dit soort acties ook het gevolg voor iedereen die verzekeringspremie betaald, ongeacht waar je ook woont. Die zou een stuk lager zijn als dit nooit gedaan zou worden.

Lang geleden heb ik eens twee jongens kunnen betrappen die bezig waren een auto te beschadigen, ééntje zag me en kon wegrennen maar de tweede stond gebukt te krassen, toen kon ik een flinke trap verkopen en gezien de houding van de jongen kun je je voorstellen dat hij een hele tijd last had bij het pissen.
Het scheelde natuurlijk ook dat ik in uniform was, weliswaar van de douane, en een pistool droeg. Zo maakte het nog wat meer indruk en kwam hij niet verder dan al stotterend te vragen: Waarom? Wel, om dezelfde reden dat jij die auto beschadigd.

EdK

Forumguru
Maar wat was jij toch in overtreding met die actie !

We waren alleen maar boter kaas en eieren aan het spelen hoor !

RayDelft

Forumguru
Ik erger me dood aan de klootzakjes die zoiets doen. En als ze gepakt worden, is de straf vaak gering.
Als ik er ooit eentje betrap. De eerste klap is een daalder waard. Laat maar een weekje rondlopen met een blauw oog.

Skoody Boo

Actief lid
Kan toch onhandig zijn op een plek waar je nog vaker gaat parkeren. Als je geen camerabewaking hebt trek je aan het kortste eind. Klootzakjes kunnen meestal weinig, maar zijn expert in kloten. Die eerste klap krijgt dan een grote negatieve waarde.

Maar de emotie begrijp ik. Te lage straffen ben ik het ook mee eens. Bij een lage pakkans moet je niet met kleine strafjes beginnen, er is vaak al meer gepasseerd waarbij men niet gepakt is.

Bovenaan Onderaan