Tuningmeeting Eernegem 28/6/2015 BE

CDK

Forumguru
Wat ik nog het mooie vind, is dat het gewoon in een straat is gehouden en niet op een unieke locatie ofzo.. op de stoep/fietspad auto's neergezet en showen maar :)

En dat terwijl air verboden is in België en de flikken waarschijnlijk de nodige kentekens hadden kunnen intrekken :jaja:
 

oco1979

Forumguru
En dat terwijl air verboden is in België en de flikken waarschijnlijk de nodige kentekens hadden kunnen intrekken :jaja:

daar controle doen van keuring,mogen ze bijna allemaal te voet naar huis.
Niet dat ze direct onveilig zijn,maar gewoon door de belgische regels voor autokeuring.
Vele mogen de wagen voor de keuring volledig ombouwen of ze geraken er niet door.
 

guitar_billy

Senior Member
Leuk overzicht van over de grens! Wat is dit voor auto/model in de eerste serie, een-na-laatste foto??

wp_20150628_11_41_01_pro-jpg.39543
 

peterrapid

Forumguru
@vw125 Zeker weten ik denk dat het de moeite gaat zijn op VAG United, ik ga op zondag.
@Corné de Kluijver sorry maat is een A4 en zoals hij daar staat bestaat er ook nog een A4 sedan (in Oostende) met zelfde wrap maar nog bijvermeld the fast & Furious 7, ik zag nu op de foto dat deze die verwijderd heeft (wrap is gesponsord geweest door kinepolis)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

oco1979

Forumguru
Graag foto's van VAG United in een aparte topic.
Kan er jammer genoeg niet bijzijn,tis men werkend weekend,al vernomen dat het de moeite is
 
Bovenaan Onderaan