Tuning octavia combi 1.4 tsi 140 pk

ertromp

Forumguru
:pieker::sterretjes::banghead: 110 pk toename maar een koppeltoename van 0Nm:deuk: En hoe wordt een toename van 110pk bereikt met alleen een stage 1 op een 1.4TSI????

peterrapid

Forumguru
Ik zou Heinz zo maar niet afschrijven, ik weet niet hoe het zit met de gewone wagens maar die mannen hebben wel grote naam en faam als het komt op tunen van supersport cars, doen ook veel tuning voor race-teams in binnen en buitenland.

notjes

Actief lid
Deze brengen we naar 170pk/300Nm en de prijs daarvoor bedraagt 590€ btw in.

Momenteel krijg je daar, omwille van onze huidige promo, bovendien volledig gratis een nieuwe coyote mini bij van de laatste generatie.

Dit ter waarde van 179€ btw in.

Deze ingreep neemt 2u in beslag en kan vanaf volgende week woensdag ingepland worden.

MarcoO2

Forumguru
Deze brengen we naar 170pk/300Nm en de prijs daarvoor bedraagt 590€ btw in.

Momenteel krijg je daar, omwille van onze huidige promo, bovendien volledig gratis een nieuwe coyote mini bij van de laatste generatie.

Dit ter waarde van 179€ btw in.

Deze ingreep neemt 2u in beslag en kan vanaf volgende week woensdag ingepland worden.
Misschien handig om even aan te geven wie je citeert?

En bovendien: wat vind je er nu zelf van?

Joske

Forumguru
en 180pk is een "veilige" waarde, vaak komt een 1.4TSI standaard al wat hoger uit waardoor een kleine 200pk niet ondenkbaar is na chippen ;)

Spierings

Forumguru
Gewoon naar een tuner gaan welke VAG only is..

@peterrapid dat iemand racewagens en zo tuned wil niks zeggen over de kwaliteit van een ingekochte chip.. Ze gaan echt niet al die verschillende merken en types zelf ontwikkelen.. Dan heb je veel te veel ontwikkelingskosten....

Kijk eens naar ziptuning, tunen ook allerlei dure wagens, zegt ook niks over kwaliteit.. Maar het is gewoon lache als je daarvan op fb de reviews leest... .

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Min of meer wel ja, want @Joske heeft daar vorig jaar een meeting georganiseerd en dan krijg je ongeveer 96000 Pm's van leden met vragen hieromtrent ;)

Da's sterk! (maar hoeveel Nm dan?)

Wat me opvalt bij Heinz is dat er ook 2 prijzen getoond worden:
Price excl. VAT: € 570
Price incl. VAT: € 690

Bij Vagtechniek zijn de prijzen normaal gewoon altijd incl. BTW, dus heb je niet dat er onverwachts nog een stuk boven op de prijs komt. (mag officieel ook niet, bedrijven die rechtstreeks aan consumenten leveren moeten hun prijzen altijd incl. BTW vermelden).

Wat me verder opvalt: bij Heinz kloppen de motorgegevens regelmatig niet, zo hebben ze het bijvoorbeeld over een 1.2TSI voor '00 in de Fabia.

Bovenaan Onderaan