Tuning file 1.8t 20v gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou iemand mij zijn getunede file willen sturen? Ik wil graag eens proberen om deze file in mijn originele 1.8t te zetten. Iemand die bij vagtechniek is geweest of bij jd of tvs. Ik wil hier een projectje van maken en hoop dat iemand mij kan helpen.
 

CDK

Forumguru
Je zal dan zelf over een flash tool moeten beschikken en deze zijn gruwelijk duur, persoonlijk zou ik er overigens niet aan meewerken.
 

EdK

Forumguru
Balanceert de vraag al niet een beetje op het randje van wat de forumregels toestaan? :lezen:
Zolang niemand zijn getunede file stuurt is het balanceren op het koord
En het blijft balanceren want niemand stuurt zijn file, simpelweg omdat ze er niet bij kunnen komen.
Jammer dat @Corné de Kluijver zijn file ook niet stuurt, want had graag een 4 cilinder met software van een 6 cilinder zien willen rijden.......:deuk:
 

micky

Forumguru
Riptjoening :deuk::deuk::maakmegek::maakmegek:

Overigens zou ik er ook niet aan meewerken als ik de juiste software had, ikke zeker betalen en aan ander lekker copy-pasten, dacht het toch niet:uitlachen::uitlachen:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Hetzer

Forumguru
Kopiëren van software en dat aanbieden is idd niet toegestaan......
Iemand hier direct om vragen, zet aan tot overtreding, van de forum regels, en inkomsten delving van enkele ondernemers, lees tuning bedrijven, dus lijk het mij raadzaam om tot sluiten van dit draadje over te gaan..


Ook een fijne kerst overigens :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan